• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Knudsen ute resten av sesongen?

Started by Xminator, May 21, 2004, 09:10:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Quote-Vi frykter at Martin har røket korsbånden, men skal gjøre en skikkelig undersøkelse fredag, sier fysioterapeut Frode Skjelvan. -Dersom han har det, er trolig resten av sesongen spolert, sier Skjelvan.

Ole Brom

Ja no koser vel alle "anti Knudsen" seg glugg ihjel !

Jeg syntes det er trist at han ble skadet, mener at Brann trenger Knudsen, han er en "nedskrytt" spiller. Ofrer seg for Brann i duellene og står alltid på.

Håper han kommer fort tilbake !

Skumling

Selvfølgelig er det trist hvis han ryker ut resten av sesongen. Vi får håpe skaden ikke er så alvorlig.

monzilla

det som irriterer meg med folk og knudsen, er at han kan slå 100 gode pasninger i løpet av en kamp, men slår han en dårlig, så er det den folk snakker om... Dette gjelder forsåvidt alle spillere, men spesielt knudsen. Folk glemmer at denne spilleren har vært lojal for brann i mange år.

Lykke til med foten, Martin!

GhostDog

Quote from: "monzilla"det som irriterer meg med folk og knudsen, er at han kan slå 100 gode pasninger i løpet av en kamp, men slår han en dårlig, så er det den folk snakker om... Dette gjelder forsåvidt alle spillere, men spesielt knudsen. Folk glemmer at denne spilleren har vært lojal for brann i mange år.

Lykke til med foten, Martin!

Jepp! Spiller med innsatsvilje er en mangelvare, dessverre.

Håper på det beste for Martin Knudsen sin del.
 Beer a day keeps the doctor away!

Girb

For de som husker det, minner jeg om at Geir Hasund hadde akkurat samme problemet med Stadion-publikummet. Han kunne gjøre mye bra, men gjorde han èn feil så fikk han nærmest hele skylden for alt som gikk galt. Husker også at han ble intervjuet om dette flere ganger, og han uttalte selv at han hadde en "provoserende spillestil" (for publikum, altså).

Dette var før han begynte å score viktige mål i så og si alle kamper han spilte og ble en slags kult-helt blant oss Brannsupportere.

Uten sammenligning forøvrig, forresten ;)

Blææ

Knutsen har vel vært hetseobjekt i lang tid,egentlig helt siden han kom fra Viking.
Halve Stavanger lo seg skakke når Brann hentet han.
Jeg mener hetsen er fullt fortjent,er man ikke god nok for TL så er man ikke god nok.
Trenerene ser jo ikke at fyren ikke god nok for TL,hvem skal da gi beskjed visst ikke vi på tribunen gjør det?
ont follow me,Im lost too

Mr_Soma

Det er dette jeg har fryktet -

Er det noe Brann ikke trenger så er det skader -
Utenom første 11'eren så er rett og slett stallen ganske tynn.

Og Knudsen er en rotasjonsspiller i første 11'eren og etter mitt syn en vital spiller for Mjelde.

Kommer det flere skader / suspensjoner nå så er det grunn til å frykte det ene og det andre!

Blææ

Den er meget så drøy Mr_soma,
Knutsen en vital spiller for Brann...?
Ikke rart at vi er et bunnlag da.
ont follow me,Im lost too

Mr_Soma

Okei - vital blir vel å ta litt hardt i , men han er jo viktig?

Han bidrar jo og gir alt for Brann.

Det skal han ha!

abe78

.og husk!

Sotraanda

Quote from: "Mr_Soma"Utenom første 11'eren så er rett og slett stallen ganske tynn.
!

Som eg skrev i en egen post tidligere her.
ater, heter, hater NFF!

Kagain

Quote from: "Ole Brom"Ja no koser vel alle "anti Knudsen" seg glugg ihjel !

Nå skal vel det sies at Knudsen har fått bedre rykte i Bergen etter siste halvdel av forrige sesong og så langt som vi er kommet i årets sesong?

Jeg vet ihvertfall at han har fått en høyere stjerne hos meg enn når han begynte å tjene til livets opphold i Idrettsveien. Joda, jeg omtalte han som Salmonella-Knudsen når jeg diskuterte spilte kamper med venner og kjente.

Ole Brom

Quote from: "Blææ"Knutsen har vel vært hetseobjekt i lang tid,egentlig helt siden han kom fra Viking.
Halve Stavanger lo seg skakke når Brann hentet han.
Jeg mener hetsen er fullt fortjent,er man ikke god nok for TL så er man ikke god nok.
Trenerene ser jo ikke at fyren ikke god nok for TL,hvem skal da gi beskjed visst ikke vi på tribunen gjør det?

Odd

Knudsen er bedre nå enn han var før, men han er fremdeles ingen stjernespiller. Pasningsspill er ikke det han er best på.

Men lojaliteten og innsatsviljen er det ingenting å si på, og det er et faktum at han har utviklet seg til en bedre spiller i løpet av 2003-sesongen. Han er også svært viktig for Brann så lenge vi ikke har andre til å erstatte ham. Benken er for tynn på de plassene Knudsen spiller på.

Cato burde vært førstevalg på høyrekanten per i dag, mens Knudsen burde vært høyreback, med Ophaug som reserve. Knudsen bør være reserve for Guntveit på høyrekanten, men ikke førstevalg. Jeg mener at Brann trenger en ny spiller, og at Knudsen egner seg best som en reserve.

KennethS

Beklager men Martin Knudsen e rett og slett ikkje god nok, end of discussion, skal Brann ha amisjoner om medaljer i framtiden kan ikkje de ha spillere som MK på laget, så enkelt e det.
tå på Brann

Odd

er egentlig ganske enig med deg der, kenneths.. (til en forandring) men per i dag er situasjonen slik den er, og vi har få alternativer til Knudsen. Jeg mener at han bør spille back/evt. back-reserve, inntil vi har fått en ny spiller.

Kruxleiven

Quote from: "KennethS"Beklager men Martin Knudsen e rett og slett ikkje god nok, end of discussion, skal Brann ha amisjoner om medaljer i framtiden kan ikkje de ha spillere som MK på laget, så enkelt e det.

Korrekt. Som fans burde vi stå bak våre spillere (?). Men når det gjelder akkurat Martin så er jeg med på å mobbe han ut og vekk fra Brann. Veldig greit at han nå er skadet for lang tid fremover. Da får vi se at hans erstatter(e) ikke er noe dårligere enn ham selv.

Skal hakke på Knudsen for alltid!

Ole Brom

Quote from: "Fiore9"
Quote from: "KennethS"Beklager men Martin Knudsen e rett og slett ikkje god nok, end of discussion, skal Brann ha amisjoner om medaljer i framtiden kan ikkje de ha spillere som MK på laget, så enkelt e det.

Korrekt. Som fans burde vi stå bak våre spillere (?). Men når det gjelder akkurat Martin så er jeg med på å mobbe han ut og vekk fra Brann. Veldig greit at han nå er skadet for lang tid fremover. Da får vi se at hans erstatter(e) ikke er noe dårligere enn ham selv.

Skal hakke på Knudsen for alltid!

Dette er noe av det dummeste jeg har lest på laaang tid her inne !!!

Herregud kor gammel er du ????????

Og du kaller deg en Brann supporter ????? Tror ingen annen supporter av noen annet lag i Norge "hetser" sine egne spillere som deg når du kan poste slikt et innlegg !

Dette blit for dumt....

2rB

Kan faktisk ha noko med prestasjonen å gjera - slik som enkelte (so hadde eg tenkt å skriva eit stygt ord, men var litt flink) på tribunen kritiserer deg for 98% av det du gjer i.l.a. ein kamp.

Og - når du endelig har prestert ein kamp oppfører dei seg som BA-journalist som skal setta spiller-karakterer (ikkje sjølverfart - stjal det frå ein anna tråd her på forumet)

Odd

Ser ikke på meg selv som en som dømmer spillerne for enkelttabber eller feil, og kun fokuserer på sånt til evig tid.

For bare ett år siden syntes jeg at Knudsen var en av de desidert dårligste spillerne på Brann, men han reiste seg forbløffende bra senere i sesongen. Likevel er han det jeg vil kalle for en "medgangsspiller", akkurat som Valencia var. Det finnes nok av spillere for norsk tippeliga som er bedre en Martin. Personlig håper jeg at Brann erstatter ham, men synes selvfølgelig at M.K. fortjener takknemlighet for den innsatsviljen han har vist i sin senere tid.

Vi trenger Knudsen nå, og det svekker stallen at han er skadet. Men så snart Brann finner en erstatter, er jeg helt komfortabel med at han sitter på benken.

2rB

Fornuftig!
Men me bør støtta MK mens han faktisk er det beste valget.
Om han ikkje er det beste valget, bør me støtta han så lenge han er på banen uansett.
Vertfall så lenge han JOBBER for Brann.

Skal vera med å "kjefta på han" eg om han ikkje gidder å gjera noko på banen, men inntil da...

Go Up