• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flagg

Started by BL, May 18, 2004, 18:56:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

vif har det, odd har det, lsk har det, rbk har det +++
kortid skal vi få to-stangs flagg og mellomstore flagg? eg ser frem til den første skikkelig flagg-dagen på stadion...
Hansa-
Felt Z

Brannfrelst

Oppfordring til BBB dette her vel. Lag mellomstore flagg og selg utenfor inngangen til SS.. Med mellomstore mener jeg flagg med størrelsen 1*1,5 meter.. Dette hadde BST og dette ble en suksess om jeg ikke husker feil..
2.10.07-Gullet kom hem!

Ole Brom

men dette koster pæng å lage og tifogruppen er vel ikke akkurat rik ?

Yngve

Dette er ting som privatpersonar kan lage sjølve heime, og eg trur ikkje det er den vansklegaste saka i verda heller. Eg veit det er ein norsk sup. klubb som har lagd ut link til korleis lage 2stangs flagg, men eg hugsar ikkje kvar. Tippar det var klanen.. Om nokon finn den, så hadde det vore greit om nokon la ut linken her, slik at folk kan verte påverka til å gjera noko liknande her. For to stangsflagg kaos er tøft!

Erik

Et middels flagg kan folk lage selv, kjøpe et rødt eller hvit plagg og feste det på et plastrør...

Sotraanda

Quote from: "Erik"Et middels flagg kan folk lage selv, kjøpe et rødt eller hvit plagg og feste det på et plastrør...


Klart dette er mulig, men er det like stilig som et 'profft' flagg? Neppe. Eg kan godt tenke meg å kjøpe et slikt 'profft' flagg, men aldri i livet om eg hiver på noen såkalte pledd på en stang å vifter rundt...
ater, heter, hater NFF!

BL

Quote from: "Yngve"Eg veit det er ein norsk sup. klubb som har lagd ut link til korleis lage 2stangs flagg, men eg hugsar ikkje kvar. Tippar det var klanen.. Om nokon finn den, så hadde det vore greit om nokon la ut linken her, slik at folk kan verte påverka til å gjera noko liknande her.


http://oddrane.no/vis/?ID=1118&handling=Meny&type=1&x=vis
Hansa-
Felt Z

Zander:)

Vakke dårlig det men å hadde heller lagd en vanlig flagg i stede for to stangs ..

Erik

Proff flagg? hallo??? hadde klanen proffe flagg mot lillestrøm??? ehh nei... det var enkle blåe flagg.... funker som faen det... bare det er flere enn 2-3!!!

grei

Tostangsflagg ser ut som noe de bruker i 17-maitog. Nei, flagg skal kunne viftes med.

daff

Alle flagga våre, store/små/tostangs er laget som linken over viser. Om man vil ha tostangs eller ikke er en smakssak, men uansett trenger man stoff, symaskin og eventuelt maling hvis det skal være noe motiv på.

Ole Brom

Kan ikke ha kostet allverden disse flaggene som Enga hadde ? et par hundre slike røde flagg på SS hadde gjort deg :)

BL

Quote from: "grei"Tostangsflagg ser ut som noe de bruker i 17-maitog. Nei, flagg skal kunne viftes med.


så noe sånt vil ikkje du ha på stadion?

http://www.klanen.no/var/storage/images-versioned/27943/1-eng-GB/131_large.jpg
Hansa-
Felt Z

grei

Nei, det ser bra teit ut. Helt Ola Pottit. Vi er supportere, ikke deltakere i demonstrasjonstog. Det ser vanvittig mye bedre ut med bannere som henger fast (over gjerder osv.) eller store/mellomstore flagg som vaies på tribunen.

BL

Quote from: "grei"Nei, det ser bra teit ut. Helt Ola Pottit. Vi er supportere, ikke deltakere i demonstrasjonstog. Det ser vanvittig mye bedre ut med bannere som henger fast (over gjerder osv.) eller store/mellomstore flagg som vaies på tribunen.


ja takk begge deler/alt sammen  :wink:
Hansa-
Felt Z

Brannfrelst

Forslag til TIFO.
Dette blir en slags banner TIFO,men hva med å ha flaggene blandt publikum,altså over oss i steden for å vaie med de.
Det blir jo tøft eller hva?
Heng de opp på gjerdene til umbro tribunen og hold de over Store Stå...
Dette og tinnslodatblussing ilag tror jeg ville blitt en suksess,for da ville flaggene bli lyst ekstra opp!!
2.10.07-Gullet kom hem!

ove


Go Up