• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Unger på Stadion

Started by Brannfrelst, May 18, 2004, 17:04:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

http://www.fredrikstadfk.no/apps/pbcs.dll/gallery?Avis=FF&Dato=20040518&Kategori=FOTOALBUM&Lopenr=518001&Ref=PH&Params=Itemnr=6

Dette ville blitt motatt på en helt annen måte av oss Brann supportere... Men hvorfor er det sånn at dere ikke liker unger på Stadion? Greit nok,de er litt irriterende av og til,men stenger vi de ute nå kommer de ikke tilbake og hvor skal vi da rekruttere folk?

Bra med inndelingen,da kan ungene stå på sidefeltene å lære seg sangene,for så å komme på midtfeltet å kunne alle sangene å synge for full hals!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Kruxleiven

Grunnen er vel at det er en gammel supportertradisjon i Brann der sanger og supporteroppførsel trekker en viss vei. Disse unge (om det er det man skal kalle dem?) dreier supporteratferden en helt annen vei. Og en helt gal vei i mine øyne. Jeg synes også naiviteten er vel stor enkelte ganger. Dog må jeg også si at de eldre har sviktet Brann. De vil ikke gå foran og "lære opp" de nye rekruttene lenger.

Altså så er ikke unge supportere negativt i seg selv. Det er negativt når de skal få dominere det som skjer på tribunen med sine naive og lite veloverveide holdninger og utsagn.

Zander:)

Unger gjør ingeting for min del , bare de ikke beveger seg inn på storestå ..

eneste de gjør er å skrike heiabrann og klappe.. lager ikke no liv de vettu ..

Brannfrelst

hva er egentlig unger?? Hva er aldersgrensen på å vere ungdum?? Jeg er 14 år,og skriker meg hes på sanger HVER kamp! Står på c feltet på SS og trives der(står nesten helt inntil BBB-feltet)og når jeg og kompisene mine tør å synge her,fører det til at fler synger bortover i feltet.
Så vi "unger" lager kanskje mer liv enn dere tror? Eller hva...
2.10.07-Gullet kom hem!

Branntilegdør

alder har faen med ikke en drit med om hvor mye du synger eller ikke. faen med det dummeste jeg har hørt. hvis man absolutt skal ha god stemning burde det vært et krav om at de som er midt på synger, ellers er det rett ut.

Ole Brom

Så lenge man har en røst og kan synge spiller det vel ikke om man er 14 eller 20 ?

Tenker ikke på 14 åringer, tenker på 10-12 åringer ..

Sånne tar bare opp plass..

Branntilegdør

vel de må begynne å gå på stadion en gang? jeg var med min far da jeg var 6. Og har gått jevnlig siden. Sjelden man rekrutterer supportere når man blir eldre enn 14 liksom.

Ole Brom

Ja samme her, begynte å gå med faren min når jeg var liten drolteunge !

Quote from: "Branntilegdør"vel de må begynne å gå på stadion en gang? jeg var med min far da jeg var 6. Og har gått jevnlig siden. Sjelden man rekrutterer supportere når man blir eldre enn 14 liksom.

Ja, seff men ikke inn på storestå før man er passert en viss alder..

enavgutta

viktig å ta vare på kidsene

Branntilegdør

når jeg var fjortiss, så turde vi ikke gå inn på storstå.. hoppet fra hansa, til klokke, til C,feltet. men at det er så mange fjortisser der nå sier vel litt om hva som har skjedd med storestå, stemningen og folkene er ikke den samme som den var

Ole Brom

Det er nå blitt litt bedre etter at SS ble inndelt syntes jeg. Bare vi får fylt opp feltet med voksne syngende mennesker så blir det knall.!

Brannfrelst

Quote from: "Branntilegdør"vel de må begynne å gå på stadion en gang? jeg var med min far da jeg var 6. Og har gått jevnlig siden. Sjelden man rekrutterer supportere når man blir eldre enn 14 liksom.

Samme her. Var første gang på Stadion som 7-åring mot Liverpool med onkelen min.
Siden gikk vi på 2-3 kamper i året,og til sammen hittil har jeg vert på rundt 35 Brann kamper på Stadda.
Begynte å gå på SS i fjor å synger meg hes hver eneste gang!!
2.10.07-Gullet kom hem!

anita

Det seie vel kanskje litt når det e 14-15-åringer som starte en sånn tråd??? Eg trodde egentlig denne saken va blitt ferdig diskutert før vedtaket om den nye inndelingen blei fatta.... Men det e vel ikkje så lenge før diskusjonen om jenter på stadion og blusse opp igjen...

Stoffi

Ka med de over 80?

:lol:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Quote from: "Ole Brom"Det er nå blitt litt bedre etter at SS ble inndelt syntes jeg. Bare vi får fylt opp feltet med voksne syngende mennesker så blir det knall.!

Det som er synd er jo at det er kun dette feltet som synger , vi skulle hatt andre på de andre fetlene på SS som synger ! :P

Branntilegdør

sitter bak storestå, og det er no ikke bare det feltet som  synger.. I tillegg er midtfeltet så ustemt at det er helt latterlig.. det er snakk om 30 meter her? og så klarer man ikke få sangen til å gå i ett..

Ole Brom

Hva med å få en person som står "mellom" SS da ? der med trappen ? Som en slags "oppsanger" ?

Vet det har vært oppe før men kanskje det isje hadde vært så dumt ?

grei

Andre klubber med mange folk i klacken har slike forsangere. Det fungerer vel greit der. Her i byen har mange vært skeptiske til dette, fordi de ikke ønsker å la seg styre av andre. Man ønsker at tribunesangene skal være impulsive og at alle som står der er mer eller mindre likeverdige (i praksis så er det vel sånn at de fleste lar seg styre av andres sanginitiativ uansett).

Veronica

Quote from: "Zander:)"
Quote from: "Ole Brom"Det er nå blitt litt bedre etter at SS ble inndelt syntes jeg. Bare vi får fylt opp feltet med voksne syngende mennesker så blir det knall.!

Det som er synd er jo at det er kun dette feltet som synger , vi skulle hatt andre på de andre fetlene på SS som synger ! :P

d e no ikkje bare d feltet som synger!!
 Stolt og kry

Ole Brom

Quote from: "Veronica"
Quote from: "Zander:)"

d e no ikkje bare d feltet som synger!!

Enig ! Begge utterfeltene på SS synger, eller prøver å synge og dette er jo positivt ! Min drøm er at HELE stadion er med å synge :)

Go Up