• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Uff da Kamma

Started by Blææ, May 14, 2004, 11:01:52 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Blææ

Sakset far Nettavisen:
En Ham-Kam-spiller har avlagt positiv dopingprøve, melder Norges Fotballforbund.
Det er foreløpig uvisst hvilken spiller det dreier seg om, men Norges Fotballforbund bekrefter at vedkommende tilhører Ham-Kam
ont follow me,Im lost too

Cogito

kan vi da slutte oss til at alle på Hamar er dopet?
 have a dream!

Xminator

Dette blir interessant. Det blir en prinisippsak om bare spiller blir straffet, eller om det også får følger for klubb. Og i så fall hvor hardt straffen blir for klubben. Og om det blir poengstraff eller om endring av resultat (noe sikkert Molde ikke har noe imot :p).

/spøk
Ikke rart Hamkam har gjort det så bra ...

Stilongs

Quote from: "Cogito"kan vi da slutte oss til at alle på Hamar er dopet?


Hehehe....... Ser sånn ut, det er vist det som er regelen i dag.
ansasvingen 4ever!

GhostDog

Synes det er trist for fotballnorge at det er dokumentert doping blandt norske spillere. (b - prøven er ikke ferdig)
Det har vel bare vært et tidsspørsmål før en sak dukket opp sånn som utviklingen har vært de siste årene. Håper for spillerens skyld at det ikke var med overlegg - såfall bør han finne noe annet å gjøre på..

Begynner å bli litt lei dårlige nyheter - ikke noen som kan komme med noe gode etterhvert?
 Beer a day keeps the doctor away!

supporter78

Det bør jo øyeblikkelig settes ut et rykte om at alle som har tilknytning til ham-kam driver med dop :)

Christian

Hehe. Solbakken er i alle fall dopa, men det spørs om det hjelper på prestasjonene hans...

Syns Bataljonen no skal ta i mot doping akkurat som mot rasisme. Her har vi jo et alldeles deilig utgangspunkt for hets og latterligjøring av motstanderne. Hva med en fin liten sang på samme melodi som linjedommeren får høre?  :wink:

KennethS

Quote from: "Blææ"Sakset far Nettavisen:
En Ham-Kam-spiller har avlagt positiv dopingprøve, melder Norges Fotballforbund.
Det er foreløpig uvisst hvilken spiller det dreier seg om, men Norges Fotballforbund bekrefter at vedkommende tilhører Ham-Kam


Den dopingtatte var Sveinung Fjeldstad

http://www.h-a.no/vis_sak.asp?refnum=21293
tå på Brann

Hermelin

Nå har ikke Sveinbol akkurat bidratt til Kammas suksess. Han har spilt ca. 1 kvarter i i 3 første kampene. Uansett veldig synd for Ham Kam som blir sverta pga 1 tosk. :evil: Evig Rødt kort til den fyren!

Ham Kam er Norges best trente lag - uten doping!

Se ellers Wales-saken. Fikk ikke klagen igjennom - prøvde å få plassen til Russland i EM - selv om en spiller var dopet.

Lykke til med en dop- og rasismefri kamp på Søndag!

Grønt&hvitt

"heldigvis" var det bare sveinung, som dere sikkert vet har ikke sveinTung ( som vi kaller han på hamar)  akkurat fått så mye spille tid i år, han holdt så vidt det var ett greit 1.div nivå, og det var ikke så veldig langt unna att han gikk til Rævfoss...

dessverre har sveinTung nå skadet rykte til hamkam, men jeg vet att vi kommer til å banke der uten han, hvem faen trenger vel sveinTung?
or alltid vi støtter vårt lag. For vi er Kamma, hver natt og hver dag. Om sola forsvinner, om livet er stridt. Våre hjerter banker for grønt og for hvitt!! For vi er Kamma og vi er best!!!

Hermelin

Quote from: "GhostDog"Synes det er trist for fotballnorge at det er dokumentert doping blandt norske spillere. (b - prøven er ikke ferdig)
Det har vel bare vært et tidsspørsmål før en sak dukket opp sånn som utviklingen har vært de siste årene. Håper for spillerens skyld at det ikke var med overlegg - såfall bør han finne noe annet å gjøre på..

Begynner å bli litt lei dårlige nyheter - ikke noen som kan komme med noe gode etterhvert?


Ettersom han har innrømt at han fikk det av en kamerat (fin kamerat gitt!) og at han tok "ca. 10" piller er det vel ingen tvil om overlegg!

GhostDog

Quote from: "Hermelin"
Ettersom han har innrømt at han fikk det av en kamerat (fin kamerat gitt!) og at han tok "ca. 10" piller er det vel ingen tvil om overlegg!


Hørte det på sendingen fra pressekonferansen. Herregud for en talentløs fyr.
 Beer a day keeps the doctor away!

fluke2k

Quote from: "Hermelin"
Quote from: "GhostDog"Synes det er trist for fotballnorge at det er dokumentert doping blandt norske spillere. (b - prøven er ikke ferdig)
Det har vel bare vært et tidsspørsmål før en sak dukket opp sånn som utviklingen har vært de siste årene. Håper for spillerens skyld at det ikke var med overlegg - såfall bør han finne noe annet å gjøre på..

Begynner å bli litt lei dårlige nyheter - ikke noen som kan komme med noe gode etterhvert?


Ettersom han har innrømt at han fikk det av en kamerat (fin kamerat gitt!) og at han tok "ca. 10" piller er det vel ingen tvil om overlegg!


Han hadde tatt 7 piller og ga de tre siste (av ti) til kammas lege etter at han ble tatt. Det var hvertfall slik jeg forstod det.

Dette var _jævlig_ synd for jeg vet at vi er mange på Hamar som så veldig fram til denne kampen med fulle tribuner i Bergen. Dette var en skikkelig festbrems:(

Felt F forever

Hmmmm... endelig forsvant litt fokus fra vår famøse fanskares opptreden på Fosshaugane, og som Brannsupporter er det vel vanskelig å skjule litt skadefryd over det som har skjedd. Når det er sagt, håper eg at vi holder oss for god for den typen generalisering som rammet Brann-fansen og generelt hele Bergen etter Robbie-fadesen, og ikkje gjør et for stort nummer ut av dette på Stadion 16. mai. Man skyter seg så VANVITTIG fort i foten i slike saker, og hukommelsen rundt om kring i landet er spesielt god når det gjelder Brann og det folk rundt klubben foretar seg.

Stoffi

Nå varer det vel ikke lenge før fetteren til Ståle Solbakken må be om unnskyldning på vegne av Ham Kam, og sønnen til målmannen må ringe til NFF og unnskylde seg.  :lol:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

DrMeland

Er det bare meg eller er denne sesongen blitt en konkurranse i å drite seg mest mulig ut i Norsk fotball? Jeg bare nevner:

- Arild Stavrum påstår at Rosenborg har fått hjelp av dommerne til å vinne 5 seriegull (veldig modent)
- Hagen henger ut spillere han knapt kjenner som veikinger og tullinger, men klynker som en jente når han må unnskylde seg etterpå (og klynker tilsvarende når Bic Mac setter inn en forsiktig takling på han..)
- Rekdal sutrer og klager over at det scores så få mål, mens Vålerenga går fra den ene 0-0 kampen til den andre med 8 mann i forsvar
- En tulling spytter på R. Russel og tror at det er slikt man gjør i år 2004
- En Ham-Kam spiller får noen piller av en kompis "Nam, nam det er sikkert drops", tenker han og gumler i seg anabole steroider!

Hva blir det neste?
rMeland

Branntilegdør

stavrum dret seg ikke ut da.. i hvert fall ikke etter min mening.

Stilongs

Quote from: "Felt F forever"Hmmmm... endelig forsvant litt fokus fra vår famøse fanskares opptreden på Fosshaugane, og som Brannsupporter er det vel vanskelig å skjule litt skadefryd over det som har skjedd. Når det er sagt, håper eg at vi holder oss for god for den typen generalisering som rammet Brann-fansen og generelt hele Bergen etter Robbie-fadesen, og ikkje gjør et for stort nummer ut av dette på Stadion 16. mai. Man skyter seg så VANVITTIG fort i foten i slike saker, og hukommelsen rundt om kring i landet er spesielt god når det gjelder Brann og det folk rundt klubben foretar seg.


Ta notis av denne karer, PLIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!

Ellers må alle ha en fortreflig 16. MAI
ansasvingen 4ever!

enavgutta

Endelig er de hjulbeinte hamarfolkene satt på plass av et anabolt stereoid!

Stilongs

Etter denne skandalen er jeg blitt meget skeptisk til dette produktet:



Hehehehe.......
ansasvingen 4ever!

Andrews

Quote from: "Felt F forever"Hmmmm... endelig forsvant litt fokus fra vår famøse fanskares opptreden på Fosshaugane, og som Brannsupporter er det vel vanskelig å skjule litt skadefryd over det som har skjedd. Når det er sagt, håper eg at vi holder oss for god for den typen generalisering som rammet Brann-fansen og generelt hele Bergen etter Robbie-fadesen, og ikkje gjør et for stort nummer ut av dette på Stadion 16. mai. Man skyter seg så VANVITTIG fort i foten i slike saker, og hukommelsen rundt om kring i landet er spesielt god når det gjelder Brann og det folk rundt klubben foretar seg.


Helt enig! Gleder meg over litt fornuft i all galskapen! Vi bør holde litt lav profil når det gjelder hetsing av motstandere den kommende tiden (alltid for min del, jeg er på Stadda for å støtte Brann, ikke for å rakke ned på Ham-Kam eller hvem som helst andre)!

enavgutta

altså, la meg ta nedrakkingen her med en gang. Ståle er jo skallet, hjulbeint og ler som en hest.. Det må vi da kunne humre litt over på 16.ende :-D

Christian

Er vel fornuftig det, ja.

Vi får heller ta opp igjen dopinghets om HamKam skulle komme tilbake til Stadion neste år. ;)

Ole Brom

Jeg foreslår heller at vi tar opp kampen mot doping, rasisme og ufin oppførsel på fotballkamper. Det nytter ikke å "ta igjen" på Ham Kam for at vi har fått hets pga spyttinga. Dette blir det bsre en ond sirkel av !

Go Up