• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Du tror det du vil tro, du ser det du vil se osv.

Started by KennethS, May 13, 2004, 09:03:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://www.rbk.no/incoming/article.jhtml?articleID=61842

Dette må være det meste patetiske eg har lest på lenge, ja dette gjør trønderne åpenbart for og støtte et lag i motgang, her stiller de opp for og få rbk på rett spor igjen, har ingenting med 16 mai kamp og gjøre dette, nei her viser de seg som landets klart beste supportere i motgang, helt utrolig at det går ann og skrive så mye vås på 1 siden :D
tå på Brann

supporter78

Tviler på at det hadde vært 11000 der om RBK etter halvspilt sesong lå på bunn av tabellen.   :P

Xminator

For å si det som Mini:

IKKE MOBB KAMERATEN MIN!!!  (mobb Mini istenden).

Den siste på min regning :p

Uansett, en veldig spesiell vinkling, kanskje Brann burde kopiere den? Det er jo utsolgt på Stadion også ;)

KennethS

E egentlig litt negativt at Stadda e utsolgt, no sitter vel Nff og grubler over en ny plan for og ødelegge for Bergen og Brann, tipper at Brann skal snart ha antall sitterplasser per innbygger i Bergen.
tå på Brann

KennethS

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article226014.ece

Gode hjemmekamper
Kristian Jæger tror Branns gode hjemmekamper i det siste er årsaken til publikumsstrømmen.

- Brann spiller gode hjemmekamper, og det er hyggelig at fansen støtter oss. Jeg håper på en god kamp med et feststemt publikum. Og for første gang i historein kan speaker opplyse om tilskuertallet før kampen starter, ler han

ikkje helt med på notene Kristian Jæger heller :D , ingen som vet at 16 mai alltid trekker folk på disse arenaene eller ? :D
tå på Brann

Blææ

Joda,gåfotball mot Odd-Arne trekker jo altid fulle tribuner,tenk å skryte av at det er utsolgt for første gang når kapasiteten aldri har vært så liten noen gang som nå.
Håper på feststemt publikum...?..hvilken stein har han bodd under.?
Hyggelig at fansen støtter oss.....eeh..?
Skulle ikke forundre meg at han snart går ut med at sterk satsing fra markedsavdelingen er årsaken til at Brann har 15000 tilskuere i snitt etter 16 mai.

:
ont follow me,Im lost too

Cogito

Men hvorfor er det utsolgt egentlig, også så tidlig? Forstår hva du mener "blææ", men jeg kan aldri huske at det var solgt 17600 billetter til en 16maikamp 4 dager i forveien. Jeg spør meg hvorfor. Det er forresten ved sånne anledninger Brann hadde trengt en allseater (minus 2000 stå) på 25000.
 have a dream!

grei

Det har vel vært mellom 18-19000 på Stadion alle de siste årene, og i år er det litt færre plasser så det er vel ikke "helt ut av det blå" at det er utsolgt, Men det virker som interessen for å gå på Stadion er stor i år, synd kapasiteten ikke er høyere, hadde fort kommet et par og tjue-tusen på denne kampen.

KennethS

var 16400 og noe ifjord på 16 mai, var bedre før i tiden, husker i 93' da var det 23169 tilskuere :D det var tider det.
tå på Brann

Cogito

Jeg huske også 16. mai i 93. 1-1 mot Molde. Svart i folk. Ellers blir det litt missvisende å si at "det" var bedre før. Brann har ikke hatt så mange tilskuerer på lenge. Men før var stadion større, den tok 24000, og flere kom inn for en billig penge i svingene. Derfor var det flere kamper med over 20 000.
 have a dream!

Stoffi

Quote from: "KennethS"var 16400 og noe ifjord på 16 mai, var bedre før i tiden, husker i 93' da var det 23169 tilskuere :D det var tider det.

Det var det offisielle tallet, men de åpnet portene da kampen var begynt, for det var en endeløs kø utenfor. Det var et sted mellom 26000 og 28000 mennesker på den kampen. =)
Jeg sto oppe i trappen opp til boksene som henger over tribunen, det var ikke plass på bakken.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Cogito

Klokkesvingen burde gjøres om til Norges største ståtribune. Som en udelt hansatribune, med god utsikt, der folk bare kunne aule inn. Hadde fort vært plass til 6k på en slik en.
 have a dream!

KennethS

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "KennethS"var 16400 og noe ifjord på 16 mai, var bedre før i tiden, husker i 93' da var det 23169 tilskuere :D det var tider det.

Det var det offisielle tallet, men de åpnet portene da kampen var begynt, for det var en endeløs kø utenfor. Det var et sted mellom 26000 og 28000 mennesker på den kampen. =)
Jeg sto oppe i trappen opp til boksene som henger over tribunen, det var ikke plass på bakken.

Det du har drukket vil eg gjerne smake
tå på Brann

Andrews

Va sikkert over 30000 ja! 2000 av de satt inne i komentatorboksene. Va helt rått! Og alle på Hansa hadde minst en mann på fanget! Litt tidlig å begynne med harddrikking før søndagen på en fredag!

Straffe!!!

Drittunger!

Skal ikke gå inn på noen tall og anslå antall tilskuere totalt, men var sinnsykt stappfullt. Som stoffi skrev var det helt utsolgt, men likevel skitlange køer utenfor. Når kampen startet ble portene åpnet og folk myldret inn. Satt ikke på fanget til noen, men pokker så trangt uansett.

Ja det var tider, det..

KennethS

Quote from: "Straffe!!!"Drittunger!

vi husker ihvertfall kampen
tå på Brann

Ole Brom

Ja tilogmed eg husker rablegaleriet den kampen ! Sto som sild i tønne på Store Stå !

Henki

Quote from: "Andrews"Og alle på Hansa hadde minst en mann på fanget!

Såvidt jeg husker sto sittetribunen i Hansasvingen ferdig i '98. Før det var det jo bare asfalt der. Liiiiiiiiit vanskelig å ha noen på fanget når man står er det ikke?
Og ja, det var jævlig mye folk på den kampen, så det er sikkert ikke usannsynlig at det reelle tilskuertallet var høyere enn det offisielle.
Ballen skal fremover!

Ole Brom

Om jeg husker rett så anslo Brann at de slapp inn mellom 2-3000 personer gratis til den kampen.

Branntilegdør

Quote from: "Henki"
Quote from: "Andrews"Og alle på Hansa hadde minst en mann på fanget!

Såvidt jeg husker sto sittetribunen i Hansasvingen ferdig i '98. Før det var det jo bare asfalt der. Liiiiiiiiit vanskelig å ha noen på fanget når man står er det ikke?
Og ja, det var jævlig mye folk på den kampen, så det er sikkert ikke usannsynlig at det reelle tilskuertallet var høyere enn det offisielle.

tror det var en smule spøk i det innlegget =) som en latterliggjøring av det som ble sagt før..

Go Up