• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Olo til Monaco

Started by supporter78, May 13, 2004, 08:31:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

supporter78

Fikk med meg på radio1 at monaco visstnok hadde lagt inn bud på Olofinjana. Fikk ikke med meg selve saken. Noen som har hørt noe?

Christian

Tror ikkje Brann selger til Monaco uten garanti for alle pengene på bordet. Salget av Hassan gikk vel ikkje akkurat smertefritt. Klart at suksessen i CL gir penger i kassen, men eg vil tro det fremdeles står kreditorer inne på kontoret til klubbdirektøren. Klubben var tross alt på randen av konkurs for et år siden.

Dessuten; Radio1? Bry de seg om Brann lengre, då?

KennethS

Vi tar 25 mill + Hassan i bytte :D, evnt Fernando Morientes og 15 mill :D
tå på Brann

Truls

KennethS da må han til Real Madrid ;) Morientes er bare på utlån, men kan jo ta han Nando som var toppscorer i fjor i Fransk serie som har vært skadet lenge. Scorte 3 - 1-målet mot Chelsea. Første touchen på ballen!
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Brann-Peter!

åååh.. det e så stress det der med olofinjana.. alle e etter han...
men eg tror ikkje han lar seg påvirke av at det er folk fra andre klubber som ser på han...jaja håper han blir lengre..

gleder meg til 16 ende..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

KennethS

Quote from: "Truls"KennethS da må han til Real Madrid ;) Morientes er bare på utlån, men kan jo ta han Nando som var toppscorer i fjor i Fransk serie som har vært skadet lenge. Scorte 3 - 1-målet mot Chelsea. Første touchen på ballen!

vet, men vi tar han fordet, vi tar Shaboni Nonda også :D
tå på Brann

Go Up