• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start supportere?? (terror)

Started by cissaego, May 12, 2004, 09:27:11 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

cissaego

Hva synes dere om start supportere da?
Alex valencia har spillt ganske bra egentlig, men har mye mere å vise, rart at mjelde ikke ville han ham.

Henki

Tja, han var vel ikke akkurat imponerende i Branntrøyen de siste sesongene han var her. Og så vidt jeg vet spiller Start i en divisjon lavere enn oss så det kan jo ha noe å gjøre med hvorfor han gjør det så bra nå...
Ballen skal fremover!

Jorgen

Grunnen til at han gjør det bra nå er fordi han er en medgangspiller.  Han var jo enorm i medgang med brann også, snuste til og med på landslaget, men med en gang det kommer motbakke detter han helt igjennom....
Synd å være så krass, men men.... jeg mener alikevel de burde beholdt ham eller leid ham ut, han har et enormt potensiale
Beer is the proof that God loves us and wants us to be happy"- Benjamin Franklin

KennethS

Start supporterne e greie de, helt til de taper, da blir de helt "rar" :D , var i kristiandsand i 2001 da Brann spilte borte mot Levski Sofia i Cl kvalikk, samme dagen spilte Start cupkamp mot Sogndal (tror eg det var), vi snakket mye med start supporterne før kampene begynnte, de var hyggelige og ønsket oss lykke til visa verca , i pausen var vi borte hos tigerfolket og preiket litt, da ledet start og alt var fryd og gammen, tok en øl før 2 omgang med de og alt var hyggelig. Etter at kampene var over og vi utrolig glade for 0-0 borte og i sjeft humør, gikk bort for og kjøpe en øl, der satt våre "venner" tigerfolket, vi spurte kordan kampen gikk, men denne gangen ville de ikkje snakke med oss (Start tapte), de var faktisk pissed, de håpte Brann ryket på hoove ut av cl og ned fra eliten, de ble faktisk nesten voldelig sur. helt utrolig spør du meg.

konklusjon : og tape for Sogndal e ikkje bra!
tå på Brann

Henki

Quote from: "Jorgen"
han har et enormt potensiale


Det er begrenset hvor lenge man bare kan være ung og lovende.
Ballen skal fremover!

Ole Brom

Av og til er det godt for spillere å komme seg til en annen klubb, miljø og spillestil. I dette tilfellet gjorde det nok Alex godt. Følte at han grodde litt fast her i Brann og fant seg aldri helt til rette. Ene kampen var han crap of the match og i neste banens beste og glitret på sitt beste.

Kan jo hende han kommer tilbake til Brann på et seinere tidspunkt ?

enavgutta

Neste mann è Tommy Knarvik. Holder ikke å være ung å lovende i 5 år!

Blææ

Host,host! Martin Knutsen...
ont follow me,Im lost too

Go Up