• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nå må pressen snart slutte

Started by supporter78, May 12, 2004, 07:24:46 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

supporter78

Jeg mener, og det gjør de fleste i bataljonen også at det som skjedde på fosshaugane er forkastelig og motbydelig, men kan de ikke snart dempe dekningen.
Det er bra at slike saker kommer opp, men det finnes en grense uansett hvor alvorlig en sak er.

Det siste er at en forsker hevder at det var rasistisk motivert. Det kan godt hende, men det vet hun like lite som meg.
I artikkelen mener jeg det kommer frem at hun vet utrolig lite om følelser en supporter innehar på en kamp.
Artikkelen jeg snakker om er denne
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=ZKR2UIJ1B4VYZQFIMUDCFEQ?articleID=61835

DrMeland

Parallellen mellom noen Brann-supportere som kommer med tilrop på en kamp og FrP sin innvandringspolitikk er jo genial! Hvor har BT funnet denne idiot-kjerringen hen?

Er det for mye å forvente at en akademiker med ræven plantet i en kontorstol de 20 siste årene faktisk har vært på en fotballkamp før hun åpner kjeften?

Det virker på meg som om hver gang noe særlig negativt skjer så kravler det idioter ut fra hver en stein for å få trynet sitt 15 sek. i rampelyset. Etter at dette skjedde så har sikkert 2000 tullinger vært innom disse sidene og sutret og klaget hvor fæle ALLE vi supportere er. Og det kommer sikkert 2000 til...

Synes styret i BBB gjør en god jobb og har holdt hodet kaldt!
rMeland

Girb

Det er ganske vanlig. Det hele er nå degradert til en konkurranse om hvem som kan være mest mulig mot rasisme, enten det har noe med saken å gjøre eller ei. Som feks Sparebanken, som benytter sjansen til å få navnet sitt på trykk og si hvor utrolig opprørte der er, og hvor hardt de tar dette:

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=H5JBLHFCLNOL3QFIMUDCFEQ?articleID=61805

KennethS

Quote from: "Girb"Det er ganske vanlig. Det hele er nå degradert til en konkurranse om hvem som kan være mest mulig mot rasisme, enten det har noe med saken å gjøre eller ei. Som feks Sparebanken, som benytter sjansen til å få navnet sitt på trykk og si hvor utrolig opprørte der er, og hvor hardt de tar dette:

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=H5JBLHFCLNOL3QFIMUDCFEQ?articleID=61805

skjønner Sparebanken godt, de betaler tross alt mange penger for og være hovedsponsor for Brann. Hvis Brann får dårlig rykte så går jo det utover de også, men tror ikkje dette blir noe problem i framtiden, tror folk begynner og følge bedre med på stadion når det e farvede spillere på det andre laget, slik at slikt pakk blir luket ute engang for alle.
tå på Brann

paf

Quote from: "supporter78"
Artikkelen jeg snakker om er denne
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=ZKR2UIJ1B4VYZQFIMUDCFEQ?articleID=61835

Uttalelsen er helt klart motivert ut fra militant feminisme og ekstremt mannshat. Det er åpenbart at denne kvinnen hater alt som har med manifestasjon av mannlige verdier å gjøre (for eksempel fotballkamper), og derfor driver sin verbale spytting mot fotballsupportere generelt. Hun ønsker gjennom sine uttalelser å karakterisere alle fotballsupportere som rasister, en argumentasjonsteknikk vi kjenner igjen fra den radikale feminismen, der for eksempel alle menn er medskyldige i voldtektene i verden...

Det er faktisk helt utrolig at en som ikke var til stede, ikke har peiling på hva som foregår på tribunene, ikke har pratet med de involverte og generelt ikke har peiling kan lire av seg dette våset. Enda verre er det at BT finner på å trykke boset.

supporter78

Jeg er enig i at Sparebanken har gjort det riktig i denne saken.

KennethS

Quote from: "paf"Enda verre er det at BT finner på å trykke boset.

Har vel med at Sogndal supporter og Brann hater Knut Langeland e repporter i den avisen.
tå på Brann

Girb

Jeg mente ikke at Sparebanken IKKE burde være mot rasisme, bare at de - som veldig mange andre etterhvert - har benyttet seg av sjansen til å uttale seg i konkurransen: "Hvem er mest mot rasisme".

GhostDog

Quote from: "Girb"Jeg mente ikke at Sparebanken IKKE burde være mot rasisme, bare at de - som veldig mange andre etterhvert - har benyttet seg av sjansen til å uttale seg i konkurransen: "Hvem er mest mot rasisme".

Tror du bommer fælt på mål her Girb. Klart et selskap som er avhengig av goodwill sier ifra når noen sverter navnet til de som er mottaker av millionbeløp i sponsormiddler.. Tror ikke NOEN ville betalt mye penger for å bli assosiert med den slags handlinger, men du tror kanskje det bare er sutring fra Sparebanken sin side - GROW UP! Er redd for at du kanskje ikke har skjønt konsekvensene av handlingene.
Jeg tror ikke at de som latterlig gjorde fotballsupportere og Brann med overlegg gjorde de fatale handlingene - men det fritar ikke de fra ansvaret som følger med.

Personlig synes jeg synd på stakkarene - regner med at det er siste gangen de gjør noe slikt - men ennå mer synd synes jeg på de som ikke forstår konsekvensene av det som skjedde - selv med så mange kilder til opplysning - de må være rimelig tett i pappen..

God bedring!
 Beer a day keeps the doctor away!

Girb

Ã?yvindH

Alle er jo enig at det som skjedde på fosshaugane er helt forkastelig... Det som skremmer meg mest er mediafremstilling dette har fått... Har lest endel debattinnlegg i diverse aviser.. der det blir fremstilt at brannsupportere gjorde nazihilsener... hva er det som plager enkelte egentlig. noen supportere slår ut med hendene fordi at spillet ikke kommer igang, og dette klarer enkelte mennesker å vri til at brannsuporterne gjør nazihilsen HALLO.......... er jeg dum eller??? har gått på ss i snart 20 år og har fremdeles tilgode å oppleve ss som en rasitisk yngleplass.

GhostDog

Beer a day keeps the doctor away!

Christian

No har pressen sluttet. De har gått til streik. HURRA!!!

Bladde i gårsdagens(?) Dabladet til frokost og de brukte bla en hel side på å formidle at den Pepsi-sponsede Britney Spears var forelsket og drakk Coca Cola i parken. Tror ikkje eg kommer til å ha problemer med denne streiken sånn med det første...

Go Up