• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Arne Sandstø til Bergen igjen?

Started by Mr_Soma, May 12, 2004, 03:03:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Ifølge VG stilles det spørsmål ved Sandstø's stilling som trener i Odd.

- Om det skulle gå skjeis så mener jeg Brann burde kontakte han og få  han inn som trener (da mener jeg ikke hovedansvaret) men på en eller annen måte.

Noen som er enige eller?

Xminator

Måtte Brann aldri spille slik som Odd. Det er greit nok å vinne fotballkamper, men etter de kampene Arne Sandstø har prestert på Brann Stadion er jeg VELDIG skeptisk.

Dessuten tror jeg ikke unge Sandstø er i stand til å være nr 2. Han havner i Lyn, vent og se ;)

Sotraanda

Ka i alle dager skal Brann med Sandstø?
Mannen står jo inne for en rævvafoppall, pluss at Monsen holder jo på å bygge opp et lag....
ater, heter, hater NFF!

grei

Sandstø ligger på topp 3-listen over trenerne jeg absolutt aldri vil se i Brann (sammen med Drillo og Semb).

KennethS

Galgen står klar på torgallmenningen hvis han kommer til Bergen :D
tå på Brann

Ole Brom

Den står vedsiden av gapestokken som skal brukes til hu derre dama som spytta !

Lefty

Quote from: "grei"Sandstø ligger på topp 3-listen over trenerne jeg absolutt aldri vil se i Brann (sammen med Drillo og Semb).

Men Teitur er altså velkommen tilbake?! ;D

Lefty

Zander:)

Lefty

Quote from: "Zander:)"Teitur tar av ! \m/  :D

Sammen med Hallvar Thoresen, Ivar Hoff og Harald Aabrekk...

Lefty

KennethS

Quote from: "Ole Brom"Den står vedsiden av gapestokken som skal brukes til hu derre dama som spytta !

dummeste eg har hørt, går ann og gjøre en tabbe uten at folk skal trakasere hun fordet, da kommer du ned på nivået hun var mot Sogndal, e tross alt en supporter som har gjort utrolig mye positivt for Brann, som til og med Bjørn Dahl påpeker, e lov og feile.
tå på Brann

Branntilegdør

forskjelll på å feile, og drite ut hele bergen i samme slengen. "brannsupportere er noen rasister"?

Lefty

Quote from: "Branntilegdør"forskjelll på å feile, og drite ut hele bergen i samme slengen. "brannsupportere er noen rasister"?

Enig!

Liker ikke Sogndal, jeg heller! - Men å SPYTTE?!

Jizzzz...

Lefty

KennethS

Quote from: "Branntilegdør"forskjelll på å feile, og drite ut hele bergen i samme slengen. "brannsupportere er noen rasister"?

Hvis du har fått med deg noe i denne saken i det hele tatt, så har du vel også fått med deg at hun som spyttet ikkje gjorde det av rasistiske grunner, det var dessverre noen andre idioter som sto og slenge rasitiske kommentarer i bakgrunnen. Men dette e en sak vi bør bli ferdig med, De som var innvolvert har fått sinn straff, life must go on, CASE CLOSED!
tå på Brann

Go Up