• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skyt, Haugen- skyyyt !!!

Started by azul, May 11, 2004, 14:20:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

azul

Eg kvir meg til den 16nde.
Min verste forestillinger ser ut til å gå i oppfyllelse- og tror på nok en nedtur søndag- og dessverre en "spennende" høst. For hvem skal skåre ?
Med en impotent høyrekant, Monsamjelden som vingler med bakplassen (hvorfor mistet Martin Knutsen den til mosseskallen ? Martin gjør en del rare ting, men var det nærmeste vi har en noenlunde offensiv høyrekant mot Molde)

Kan noen fortelle Helgenen Hauge at han ikke trenger å få driteangst når han er på skuddhold. Han blir blek og har opptil flere ganger latt være å skyte på gode muligheter i år - så please Helge Haugen- skyt ! Gå rett på mål og knall til.

Og Ivar Rønningen... neste gang du kjefter til deg et gult kort blir det vask !

Det kommer til å gjøre vondt på den 16nde- i år som de fleste år med et defensivt lag som som sikkert klarer å romle ballen i mål en gang eller to.

Eg kvir meg til å se Skranglekojak hoppende på sidelinjen og glise til pressen etterpå etter å ha fått seg en etterlengtet skalp (sic!)

Xminator

Knudsen roter ballen i mål, helt garantert ;)

DrMeland

Hehe... Ka faen er dette for pessimisme? Sole Stålbakken (med eller uten beauty-bag) kommer til å ha et hælvæte etter kampen med å forklare pressen kordan Ham-Kam kunne kollapse på den måten.

Hvis vi ikkje vinner med minst 3 mål ska eg spandere pils på dokkar begge! Vinner vi med 3 mål eller mer, forventer jeg en beklagelse på at pessimismen tok overhånd og dokkar stillar med bart til neste hjemmekamp (det siste punktet kan forhandles)...
rMeland

Xminator

Klart Brann vinner, men Knudsen scorer først ;) Vil ikke ha pils foresten, men en kopp kaffe før jeg kjører hjem går greit :p

KennethS

Quote from: "Xminator"Klart Brann vinner, men Knudsen scorer først ;) Vil ikke ha pils foresten, men en kopp kaffe før jeg kjører hjem går greit :p


spanderer pils på alle som skriver i denne tråden før kampen hvis Knudsen scorer først 16 mai. :D
tå på Brann

GhostDog

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Xminator"Klart Brann vinner, men Knudsen scorer først ;) Vil ikke ha pils foresten, men en kopp kaffe før jeg kjører hjem går greit :p


spanderer pils på alle som skriver i denne tråden før kampen hvis Knudsen først 16 mai. :D


Hehe - tror jeg må gjøre en deal med Martin skjønner eg..
 Beer a day keeps the doctor away!

abe78

.og husk!

Henki

Ballen skal fremover!


Zander:)

Den er jeg med på og ! Kenneths spanderer pils på folket! :D

enavgutta

Ser frem til at vi triller den hjulbeinte treneren til Ham-Kam hjem med 6-0 i bagasjen 8)

Yngve

Eg er med! og eg forventar at du held det du lovar..hehe

GhostDog

Da har jeg sendt mail til MonsaMjelden og forlangt Martin som spiss. Dylan er jo på ferie og Winters scorer jo ikke så herved er det lagt press på Mjelden om utskiftninger fremme... Ikke at det har noe med det underliggende tema i saken å gjøre - men får eg to nå som jeg har postet to ganger i denne tråden?

"La alle de små brune komme til meg."
 Beer a day keeps the doctor away!

KennethS

Quote from: "GhostDog"Da har jeg sendt mail til MonsaMjelden og forlangt Martin som spiss. Dylan er jo på ferie og Winters scorer jo ikke så herved er det lagt press på Mjelden om utskiftninger fremme... Ikke at det har noe med det underliggende tema i saken å gjøre - men får eg to nå som jeg har postet to ganger i denne tråden?

"La alle de små brune komme til meg."


Så du vil at Brann skal tape pga en pils? skandale!
tå på Brann

hjallisen

øøøl-mmmmm

Blir vel fotikken rett etter kampen... Satser på Knudsen :lol:
ed beina plantet på bakken

GhostDog

Quote from: "KennethS"
Quote from: "GhostDog"Da har jeg sendt mail til MonsaMjelden og forlangt Martin som spiss. Dylan er jo på ferie og Winters scorer jo ikke så herved er det lagt press på Mjelden om utskiftninger fremme... Ikke at det har noe med det underliggende tema i saken å gjøre - men får eg to nå som jeg har postet to ganger i denne tråden?

"La alle de små brune komme til meg."


Så du vil at Brann skal tape pga en pils? skandale!


Brann taper aldri.. Hvertfall ikke med Martin som scorende spiss..:-) Men det spørs om ukepengene dine strekker til.. "mobb-mobb"
 Beer a day keeps the doctor away!

KennethS

Quote from: "GhostDog"Brann taper aldri.. Hvertfall ikke med Martin som scorende spiss..:-) Men det spørs om ukepengene dine strekker til.. "mobb-mobb"


nei må spørre mamma om litt mer denne uken :D
tå på Brann

B.B.

Full skjerpings folkens!!

Det kan vel ikkje være tvil om at vi kommer til å banke eselbakken og hans 11 ulykkelige sønder og sammen på søndag. HamKam e og blir ett drittlag. De stakkars spillerne hans kommer til å pisse seg ut når de møter trøkket fra 18000 bergensere... Gler meg som en onge!

Er enig med Dr.Meland.. Ikkje kul i h.... om vi vinner med mindre en 3 mål. Knudsen kommer derimot ikkje til å score, det kan vi vel være enig om. Satser heller på et hatrick eller to for Robbie og Dylan!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Straffe!!!


Henki

Hehe, ja hvis Dylan spiller har vi det gående igjen med...
Ballen skal fremover!

B.B.

Beklager... Tabbe med Dylan. Han fikk jo det tåpelige kortet sist!! Då får vi satse på Ystaas hatrick istedet!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Brannfrelst

spanderer pils på alle som skriver i denne tråden før kampen hvis Knudsen scorer først 16 mai. :D[/quote]

Avtale
2.10.07-Gullet kom hem!

Baitle


Optimisten

Tror rett og slett eg e med på denne her og altså, øl e og blir en god ting!!
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Ricky

Alle de antatt hardeste konkurrentene våre ligger innenfor fire poengs margin, så om vi vinner et par strake nå, så har vi overtaket! :)

Første skritt på veien er at Knudsen putter to mot HamKam.


Karsten


Ole Brom


bernu

mmmmm beer.......
The cause of and solution to all of lifes problems :lol:
Heia Martin Knudsen!!!!
HANSA - Z

KennethS

Hmmm ser ut som det e mange øl tørste bergensere her, kan trøste dåkkar med at M. Knudsen ikkje kommer til og score først, ikkje sist heller :D, blir nok ingen øl på dåkkar.
tå på Brann

GhostDog

Quote from: "KennethS"Hmmm ser ut som det e mange øl tørste bergensere her, kan trøste dåkkar med at M. Knudsen ikkje kommer til og score først, ikkje sist heller :D, blir nok ingen øl på dåkkar.


Hehe - svett no ja.. Var kanskje litt for breiflabb med tastaturet?? Oioioi.. Regner med du ikke drar for å brekke beina på Martin nå da pubregningen nærmer seg høyden på Ulriken..  :lol:
 Beer a day keeps the doctor away!

Christian


KennethS

Quote from: "GhostDog"
Quote from: "KennethS"Hmmm ser ut som det e mange øl tørste bergensere her, kan trøste dåkkar med at M. Knudsen ikkje kommer til og score først, ikkje sist heller :D, blir nok ingen øl på dåkkar.


Hehe - svett no ja.. Var kanskje litt for breiflabb med tastaturet?? Oioioi.. Regner med du ikke drar for å brekke beina på Martin nå da pubregningen nærmer seg høyden på Ulriken..  :lol:


har fullstendig roen
tå på Brann

Sotraanda

Tipper Martin scorer først eg....
4-0
ater, heter, hater NFF!

Kagain

Tja, en lovnad om øl kan en fort ruinere seg på. Men jeg synes trådstarter har et poeng jeg (eller faktisk flere). Men det er vel gjerne bedre at Haugen prøver å få servert ballen til en som er litt støere på skuddfotene enn han føler seg selv?

Pep`

Må vel hive meg på :wink: Andre drikkevarer hadde kanskje vært foretrukket, men tar gjerne imot en pils.

KAMMA

hehe... kennethS kan bare slappe av, det blir ett langt 17 mai tog i bergen i år etter 0 - 5 i bagasjen!!

Forbered dere på sjokket!!
lsker Kamma! 3 * VIF HAT.. i år så rykker enga ned hurra hurra.. og så var det jenta som spurte doktoren om det var mulig å bli gravid gjennom analsex, selvfølgelig svarte doktoren.. hvor tror du alle VIF supporterne kommer ifra?

Ole Brom

heheh lov å håpe kamma ! Tror det blir en jevn kamp idag der brann haler i land en knepen 2-1 seier !

Så 17 kommer til bergen i år og :)

GhostDog

 Beer a day keeps the doctor away!

Zander:)

Quote from: "KAMMA"hehe... kennethS kan bare slappe av, det blir ett langt 17 mai tog i bergen i år etter 0 - 5 i bagasjen!!

Forbered dere på sjokket!!
:lol:

Christian

Vil tro at en kar her var ganske nervøs då Martin K nærmest kom aleine med keeper fra høyre i første omgang. Pokker så moro det hadde vært om han hadde puttet der. Det betyr derimot lite no. Brann vant en herlig og fortjent.

Jadda!!!

KennethS

Quote from: "Christian"Vil tro at en kar her var ganske nervøs då Martin K nærmest kom aleine med keeper fra høyre i første omgang. Pokker så moro det hadde vært om han hadde puttet der. Det betyr derimot lite no. Brann vant en herlig og fortjent.

Jadda!!!


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D :D :D
tå på Brann

Ole Brom


Xminator

M.K hadde årsbeste av høyreback i Brann 2004. La Guntveit ta høyre midtbane og MK fortsette på backen.

Ole Brom

Quote from: "Xminator"M.K hadde årsbeste av høyreback i Brann 2004. La Guntveit ta høyre midtbane og MK fortsette på backen.


Martin Knutsen hadde en veldig god kamp igår syntes jeg ! Og i fjor var han ihvertfall ikke den dårligste spilleren !

Skjønner ikke hvorfor så mange har så mye imot Knutsen eg ?? Jeg syntes han jobber godt og hardt for laget og gir det meste i duellene sine.

Det er heller andre spillere som burde ta seg selv i kragen iblant..

Branntilegdør

helt enig. han er ikke så elendig som mange vil ha det til.


Ole Brom

Og at RævBk går på nok en smell i morgen og Brann banker soss fra Blærum dagen etter gjør uken enda mer komplett :)

anita

Ja, me får håba det går troll i ord :) Hvis det skjer så ska der sinnsykt mye te for å få ei bedre uga enn dette!!! Men det heile toppe seg sjølsagt med 3 poeng på søndag itte at Bodøglimt blir overkjørt!!!!! ;)

Go Up