• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billett til 16.mai...

Started by anita, May 10, 2004, 16:26:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

anita

Når blir det solgt billetter på fotballpuben? Var innom for en liten stund siden, men da var det ingen som solgte... De visste heller ikke når billettselegerne kom. Noen som vet???

Veronica

var innom narvesen for å kjøpe idag.. de sa at alt va utsolgt.. e d virkelig det??
 Stolt og kry

anita

Eg va på stadion i dag å fekk kjøpt billett :) De sa ikkje kor mange de hadde igjen, men billetter va der. Men eg ville vært kjapp, mens eg va der ringte det mange som ville ha billetter....

grei

Hvis det vanligvis har vært solgt ca. 800 av 1000 plasser er det mye når det er 400 billetter igjen på midten av Store stå.

Xminator

Håper det blir ført litt kontroll med hvem som får kjøpe billetter til SS, vi vil ikke ha en skandale til. Hva med streng håndheving av berusede personer den 16.?

Brannfrelst

Om berusede personer ikke slipper inn på 16.mai blir det nok lite folk :D
2.10.07-Gullet kom hem!

Christoball

var på puben igår i syv tiden, men da var det ingen som solgte, og ingen hadde sett de heller...

noen som kan fortelle meg om de selger ikveld???
begynner å få panikk no, viss eg ikke allerede har det...

brannfrik

når dt gjelder berusede personer skal man vel nærmest krype inn inngangen for å bli nektet adgang. eg har aldri sett at nåkken har blitt nektet, men vi tar ikkje det så tungt ;)

paf

Quote from: "Christoball"var på puben igår i syv tiden, men da var det ingen som solgte, og ingen hadde sett de heller...

noen som kan fortelle meg om de selger ikveld???
begynner å få panikk no, viss eg ikke allerede har det...

De er lagt ut for åpent salg og selges bare på stadion i arbeidstiden der (9:30 til halv ti) :-)

Go Up