• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Angående trøbbelet på slutten av kampen

Started by Bardehval, May 10, 2004, 15:35:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bardehval

Satt på Sogningen da de 15 andre i reisefølget hadde booket plass der, og la merke til at det var tendenser til slagsmål med politi og vakter når det gjenstod 2-3 minutter av ordinær tid. Mulig jeg så feil, men det ble kastet både vann, cola m.m. pluss at jeg så noen knyttenever bli svingt i retning politimannen nærmest. Dersom det stemmer overens med det jeg mente jeg så kunne det blitt langt verre overskrifter enn saken vedrørende Russel. Man får ikke akkurat stjerne i boken ved å gi onkel smeller. Mener uansett at Sogndal har gjort en stor feil i å flytte bortesupporterne bort fra en sving der de det er 5 meter til dødlinjen og dermed umulig å hverken spytte, slå eller holde og bort til langsiden der det bokstavelig talt er 10 cm til dødlinjen. Ravende fulle mennesker finner på mye f...skap på byn, det er jo nærmest en oppfordring til bråk når man legger opp til et såpass dårlig sikkerhetsopplegg. Når det gjelder bråkmakerne burde de møtt Russel på tomannshånd, gitt ham en unnskyldning og i tillegg stengt dem ute i 1 år eller 2. Mennesker forandrer seg mye i løpet av et liv, det blir for dumt at noen skal straffes for evig for noe de gjorde da de var 18. Pr idag beveger de seg på et stadie der hverken iq eller eq henger helt med i svingene, men hvem vet kanskje det går opp et lys for dem også en dag?

KennethS

Var faktisk noen greier der, tror han ene skal prise seg lykkelig at politiet vurderte det som ikkje tryggt og gå inn i gjengen og arrestere han. Han brude vært i fyllaarresten for lengst.
tå på Brann

Go Up