• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rasisme

Started by windir, May 10, 2004, 09:18:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

windir

Det er synd og skam for fotballen at ein har fans som enkelte av dei tilreisande på Fosshaugane i går. Tenker selvfølgeleg på episoden der Robbie Russell fekk gjennomgå med spytting, sneipkasting, tilrop etc. Er dette respektabel oppførsel på fotballbana?! Har Robbie gjort eit eller anna mot Bataljonen vi andre ikkje har fått med oss?! Er slik oppførsel represantativt for ALLE BRANN SUPPORTERAR?

BrannMann_K

Representativ for alle brannsupporterer??? Ta en titt rundt på sidene her, så oppdager du fort at det er det ikke!

windir

det var vel litt satt på spissen det der, men.... misforstå meg rett 8)

Xminator

Du er herved satt i samme bås som Stråmyhr og Spytteren. Og vi må vel også trekke frem Grautahåve som ble stillere og stillere utover høsten i fjor :p

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

enig med stoffi, du sier det som "sårer" motstanderen mest i kampens hete, du mener garantert ikkje 1% av de du lirer av deg på kamp. Når kampen e over og du har insett at Brann tapte fair , og at vi har insett at vi ble kun snytt for seiers festen hjem igjen.
tå på Brann

Stoffi

Alt dette hysteriet er faen meg så idiotisk at det går ikke an.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Tanka

Talking to you is like clapping with one hand....

GhostDog

Quote from: "Tanka"Talking to you is like clapping with one hand....


Innertier!
 Beer a day keeps the doctor away!

Xminator

Det er jo intressant at et søk på "rasisme" på VG Nett gir like mange treff om denne saken som i hele april, og det var en sak i februar+mars. BBB tar nå sin del av ansvaret, kanskje pressen skal følge opp og få et konstruktivt søkelys på problemet? Og ikke bare pushe sak for å selge?

Go Up