• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Spillerene eller Mjelde?

Started by Superjack, May 09, 2004, 22:52:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

starter det på samme måte i år som i fjor.  Triste greier.
Men jeg har sett noen ting jeg ikke helt skjønner.
Hvorfor sette innpå Dylan og ta ut Kvisvik? Innlegg fra sidene er det hodesterke spisser liker, og scorer på. Har Mjelde glemt at han en gang ba om det samme.
i taper ALDRI!

Grey

Etter min mening burde de byttene kommet tidligere. Dylan viste at han ville noe, mens resten av brannlaget sløvet rundt der ute, og Raymond hadde ikke dagen.. Når folk ikke får det til er det lov å prøve noe annet, som å sette inn Haugen, og dra Cato ut på vingen..
Maybe a Greyhound could be my way

Xminator

Ville selv helst sett Kvisvik på banen lenger. Han hadde ikke dagen, men han er jo likevel en konstant trussel.

KennethS

Quote from: "Xminator"Ville selv helst sett Kvisvik på banen lenger. Han hadde ikke dagen, men han er jo likevel en konstant trussel.

uenig, dette e ingen kamp for Kvisvik, og det fikk vi tidlig bekreftet, Sogndal gikk ut i 150% for og vinne alle dueller, og lyktes til fulle, Brann gikk rundt som svimslåtte sauer en stund, var forferdelig og se på.
tå på Brann

Brann e livet mitt :)

Synes d var en stor feil av Mjelde å ta Ystaas utpå istedenfor DYLAN, han vinner hodedueller er sterk og kommer til flere sjanser enn d ystaas gjorde. Dylan brude fått prøvd seg fra begynnelsen, og visst d viste seg at ryggen begynte å yppe seg kunne han blitt byttet ut. Han sa jo sjøl at han ikkej merket noe t den.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Go Up