• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tap i Sogndal..

Started by sekto, May 09, 2004, 20:00:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Bitter nederlag i Sogndal.. Nå må vi klare å snu den negative trenden mot 16..  Men ka gikk egentlig gale? Forslag?

Noen som har oversikt over evt karantener nå? MacAllister, Ophaug?

Xminator

Dylan har 3 og står over, Ophaug får minst en kamp, mest sannsynligvis flere etter nesteskallen mot en Sogndal-trener som burde får en kamp på tribunen etter tegnene han gjorde.

Og vi vet jo alle hvor kult det blir her noen dager med alle parttimerene fra Sogndal som plutselig skal skrive om hvor gode de er - igjen.

sekto

Var det jeg var redd for.. Da er altså to mann ute, så spørs det om Seyi blir klar til den 16.. Og med Ham Kam i form nå så begynner dette å se litt småstygt ut..

Kruxleiven


thomasf

For å si det sånn....det var klart rødt. Værre er det at brannsupportere angivelig skal ha spyttet på Russel!

Stilongs

Det var ikke så rødt, men forstår at det blir det. Det jeg ikke forstår er hvorfor i H****TE ikke han saftkokerern fra Sogndal sin stab som gjorde tegn og gikk helt opp i trynet til Ophaug ikke havna på tribunen?

Et ord: BARNSLIG!!!!!!!!!!!!!
ansasvingen 4ever!

eksilbergenser

Nå er jeg skuffet!....Begynner å få en guffen følelse av vårsesongen i fjor.
:(
lt for Brann!

enavgutta

hvis ikke vi knuser ham kam på 16 kan folk lite godt begynne å levere  sessongkortene sine i retur..

sekto

Forhåpentligvis, så vekker dette Brannleiren så de skjønner alvoret nå frem mot 16. Det kommer til å bli sinnsykt trøkk på Stadion, så nå må de bare prestere. Begynne å sette sjansene og finne tilbake til litt av spillet mot Molde.

Det som bekymrer meg er at nå begynner det å se dårlig ut offensivt uten Dylan og Seyi. Vi trenger folk som scorer mål og kjempe litt mot Ham Kam. Er redd i hvert fall Winters blir for liten der fremme da.

KennethS

Et lag som spiller med Martin Knudsen fast på laget kan aldri vinner noe som helst, vi e et bunnlag så lenge vi har han på laget, han e helt utrolig dårlig, her må noe gjøres og det fort!
tå på Brann

Xminator


Grey

Quote from: "KennethS"Et lag som spiller med Martin Knudsen fast på laget kan aldri vinner noe som helst, vi e et bunnlag så lenge vi har han på laget, han e helt utrolig dårlig, her må noe gjøres og det fort!


I følge BA fikk MK 4 på spillerbørsen, beste karakteren av Brannspillerne, sammen med Winters og Rønningen.. og de fortsetter: "Gikk i krigen fra start, og gjorde akkurat det Mons Ivar Mjelde hadde bedt om før kampen. God i starten, men tapte seg i 2. omgang"

Det er et tankekors at man ikke kan vinne noe som helst med en av Branns bedre.. Dog skal man ikke ta det BA skriver for god fisk..
Maybe a Greyhound could be my way

Geir

Quote from: "thomasf"For å si det sånn....det var klart rødt. Værre er det at brannsupportere angivelig skal ha spyttet på Russel!


Heldig for Fylling at denne spytteepisoden kom opp, slik at han får mindre fokus på det han drev med. Utrolig uprofft av en erfaren trener å gjøre noe slikt. Håper NFF tar tak i oppførselen hans, men tviler vel på at de gidder. Har sluttet å tro på julenissen også, jeg.
ndelig SERIEMESTER

KennethS

Ba e en møkkavis, Martin knudsen spiller jevnt over dårlig hver kamp, utrolig skjelden han spiller godt, vi trenger en høyrekant som e stabil og har det lille ekstra.
tå på Brann

Go Up