• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Angående klaging og syting om BBB...

Started by C@Bøe_79, May 08, 2004, 12:20:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Yngve

Det er vel eigentleg ingen som har sutra, men folk har lurd på kvifor ikkje det er mogleg å melde seg på turar via mail, det burde jo verre den enklaste sak i verda.

Så om folk har sutra så er det pga BBB har vansklege rutinar for påmelding. De hadde sluppe å sitje så mange timar på fotikken om det hadde gjort det enklare, og då hadde me slupe sutring. Frå deg og andre.

fridays

Enig med deg at BBB og deres styrmedlemer gjør en god jobb.

Det er jo ganske klart at Fotballpuben er stedet når det gjelder BBB.
Jeg er sjølv ikke den som springer på Fotballpuben til enhver tid og er vel heller en de som ser på Fotballpuben som litt "halvharry".
Men som sagt jeg går ikke der så hvordan kan jeg dømme.

Det viktigste er jo at BBB har et fast tilholdsted som vi medlemmer kan forholde oss til, om det er Fotballpuben som nå eller Brannbutikken(vi vet jo hvordan det gikk)

Når det gjelder kontakten med å bidra med noen syns jeg at BBB kan være litt flinkere til å ta kontakt og oppdatere de som er intressert så vi ikke mister lysten.

Men husk dette er frivillig, så min mening er vil du klage på de som stiller opp bør du først gjøre din del.
om

Bjarte

Quote from: "Yngve"Det er vel eigentleg ingen som har sutra, men folk har lurd på kvifor ikkje det er mogleg å melde seg på turar via mail, det burde jo verre den enklaste sak i verda.

Så om folk har sutra så er det pga BBB har vansklege rutinar for påmelding. De hadde sluppe å sitje så mange timar på fotikken om det hadde gjort det enklare, og då hadde me slupe sutring. Frå deg og andre.

Rutinene jobbes det med hele tiden og hadde det vært mulig å gjøre det enklere, både for oss og medlemmene så hadde vi jo selvfølgelig gjort det. Det er jo ikke sånn at vi gjorde som vi gjorde til denne turen fordi vi heller vil være på på Fotballpuben hver eneste kveld istedet for å gjøre andre ting, og fordi vi vil gjøre det vanskelig for dere. Vi gjorde det fordi vi ikke hadde andre rutiner som var gode nok. Enten det være seg f.eks. betaling, sikkerhetskrav i forhold til Sjødirektoratet, kontroll og enkle ombordstignings-prosedyrer. Jeg tror faktisk mer eller mindre ingen av dere vet hva som egentlig kreves for å arrange en tur på ansvarlig måte, men dette hverken vil eller kan jeg ta opp til diskusjon nå. Men det er ikke ment som noe negativt om dere i den forstand.

Påmelding via mail er ikke den enkleste sak i verden. I fjor til Stavanger var det faktisk mulig å gjøre det, og med grunnlag i den erfaringen vi fikk med oss der, fant vi det ikke mulig å gjøre det i år til Sogndal.

Som nevnt jobber vi hele tiden med å forbedre rutinene våres på alt vi driver med. Men det er både ett spørsmål om tid, kapasitet og ikke minst at vi tross alt har ett privat og yrkesmessig liv å passe på også. Men en ting skal alle vite og det er at de siste 2 månedene har faktisk BBB og dere medlemmer blitt priotert foran dette. I den anledning vil jeg benytte muligheten nå til å si at i neste uke trekker jeg meg totalt tilbake. Da vil drosjedriften min og privatlivet mitt bli de eneste tingene i livet jeg skal ha noe med å gjøre.

Ikke ta dette opp som frustrasjon eller klaging, men bare en liten forklaring på hvordan ståa er. Det var det jeg hadde på lager denne gangen.

Helt til slutt vil jeg be om unnskyldning til alle dere som har sendt meg mail i de siste 4-5 dagene og som ikke har fått svare ennå. Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å svare dere. Dessverre er er det bare 24 timer i ett døgn, og jeg har bare ikke hatt tid. Beklager, men jeg skal svare dere i neste uke, selv om jeg har sagt at jeg trekker meg helt tilbake neste uke. Litt må jo jeg jo kunne yte.

Ã?yvindH

Kansje vi medlemmer av BBB burde gå litt i oss selv og istedet for og syte og klage på alt mulig, og tenke litt på hva vi kan gjøre for å hjelpe den gjengen her. De ofrer tross alt veldig mye av fritiden sin for at vi som medlemmer skal nyte godt av det. Faren er vel overhengende stor for at de vil bli utbrent....... og hvem er tjent med det??? Jeg vil heller rette en instendig bønn til alle sammen (inkludert meg selv) om hva JEG kan gjøre for at BBB blir blir en større og mer slagkraftig organisasjon enn hva som er tilfelle i dag.Sånn at ikke de som sitter med vervene i dag går dritlei... det være seg alt fra tanker om hvordan dugnader kan gjennomføres til hvordan vi kan bli mere synlig og dermed få flere medlemmer. det var alt jeg hadde på hjertet mitt nå..... håper vi får en fin tur i morgen

Grey

Vil benytte anledningen til å takke BBB for et glimrende reiseopplegg til Sogndal..
Maybe a Greyhound could be my way

Erik

Yup, vil takke jeg og... Turen var gøy... fint vær og godt humør... synd ikke båten går til Stavanger... men stå på BBB :)

Go Up