• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tips til Dahl og Peddien. Selg Olof for 20 mill.

Started by enavgutta, May 04, 2004, 12:42:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Får vi 20 milioner, så vil jeg heller se de bruke dette på å sikre seg noen spillere som kan tilføre laget noe ekstra. Kommer for å se Brann vinne kamper, ikke for å beundre arkitekturen rundt på Stadion.

Steminingen vil nok heller ikke bli merbart bedre om de skulle rive Mastodonten, og økonomien hadde nok vært skakkjørt de neste 10 årene om de skulle rive en ny tribune for å bygge flere plasser som kan stå tomme.

Branntilegdør

en ting jeg ikke fatter er at brann ikke senker prisene litt. Hadde de fått en oversikt over elastisiteten i oss supportere, så kunne de fyllt mer opp på stadion, og alikevel tjent mer penger.

Altså, ved en viss senkning i pris, så kommer det flere folk. Og i noen tilfeller tjener man penger på dette og.

GamleErik

Farlig tema det der med priselastisitet, frykter at inngående kjennskap til priselastisiteten ville få negative konsekvenser.

1. Hva hvis Brann finner at en pris 30% høyere ville være det som ga mest profitt selv om 20% færre ville orke å se kampene? Kanskje en potensiell sak for konkurransetilsynet?

2. En eller annen blåruss kunne sitte ved et skrivebord og regne såpass feil at det går ad dundas med både økonomi og publikumsfremmøte.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Branntilegdør

de får ansette deg da =) i og med at du i hvert fall vet hva ordet betyr  8)

Ricky

Så lenge vi har ståplasser på stadion, så kommer ikke Brann til å tenke tanken engang om å sette ned noen priser. Et snitt på 14-15.000 hadde skapt store problemer for klubben med tanke på NFF-kravene..

abe78

Vedder skjorten min på at om ikke stadion bygges ut før neste sesong - så stiger prisene på stadion betraktelig. Da kan blir tilskuerantallet ytterligere begrenset og det er til og med snakk om at bare sitteplassene kan bli benyttet til tippeligakamper.
.og husk!

enavgutta

BOB på banen kanskje?
Eller en telefonstorm til Friele?

Setter en rød en på at Herman fikser tribune i klokkesvingen  :lol:

Brann-Peter!

er enig med de som sier at vi fortjener, og bør bygge en ny tribune i klokkesvingen. det trenger vi... det kommer garantert flere på kampene..
det er jeg bombesikker på.... men jeg tror ikke at det kommer til å skje med det første.. sånn har det alltid vært i brann (håper friele trår til)

Skal til fosshaugane
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Go Up