• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Turer

Started by sveines, May 04, 2004, 11:33:11 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sveines

Har lagt merke til at BBB klager over at folk er trege med og melde seg på turer, og at de har brukt tiden sin (BBB) på og sitte på Fotballpuben for og motta påmeldinger der ingen møter opp.

Hvis det skal være så vanskelig og melde seg på en tur som nå, så forstår jeg godt at responsen blir liten. Og skal det være slik at man må møte opp på fotball-puben for og holde kontakt med BBB, så blir suporterklubben en liten og smal organisasjon.

Nei, vær litt mer kreativ da! BST, og forhåpentligvis BBB, hadde medlemmer over ett ganske bredt geografisk område. Det nytter ikke å ha kontortid på fotballpuben alene!

Svein
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

brannfrik

påmelding på mail eller internett hadde ikkje vært så dumt.... likevel
all honør til de som bruker sin egen fritid til å sitte på fotballpuben uten videre respons i flere timer.....

Brann_Askøy

Jeg forholder meg forsåvidt enig i dette utsagnet.
Jeg skulle melde mg på turen til Sogndal og måtte derfor inn på Fotballpubben. Jeg bor på Askøy så det er derfor ikke så mange muligheter for meg utenom å ta bussen, og som vi alle vet så er det ikke så bredt busstilbud på øyene. Da jeg kom opp der på søndag ble jeg først nektet inngang! Hvorfor? Jo fordi jeg er bare 17 år... Vel, dette er jo klart et problem for de som er under 18 og ikke minst de som ikke bor i byen.
Dette håper vi at blir bedre snart!

Erik

Det går no en båt som raser frem og tilbake mellom øyen, 10 min og gå fra kaien til pubben.. gjelder og OFFRE!! ikke sitte heme og klage, skal BBB komme på døren og gi deg bill da?

sveines

Snakker ikke om at billetten skal komme på døren, men at man ikke trenger og reise til byen for og melde seg på en tur. Påmelding via e-post og betaling via bank skulle være en lettvint løsning for alle parter.

BBB skal i allfall ikke klage på respons hos sine medlemmer når det er så vanskelig/lite tilgjengelig og delta på organiserte turer.
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

brannfrik

brann askøy: hvis du e 17 år e du for så vidt kvitt problemet. då e det ikkje deg, men moren din som må reise til puben ifølge de nye reglene som ble vedtatt for et par uker siden....

eg e sjøl under 18 og med dagens opplegg har nok eg reist på min siste bortetur før eg fyller 18. tviler sterkt på at moren min går ned på puben og bestiller tur for meg. ka med telefonpåmelding eller internettpåmelding som vi hadde på barteturen? det blir mykkje enklere for begge parter. då slipper vi å reise til puben og frivillige fra bbb slipper å sitte på puben og irritere seg over at ingen melder seg på turen.....

grei

"Det gjelder å ofre"... Med den holdningen blir det sparsomt med folk på turer framover. Folk flest er ikke er villig til å ofre særlig mye mer enn penger og nattesøvn for å komme seg på tur. Det bør foregå så enkelt som mulig for begge parter.

Brann_Askøy

Quote from: "brannfrik"[b]brann askøy: hvis du e 17 år e du for så vidt kvitt problemet. då e det ikkje deg, men moren din som må reise til puben ifølge de nye reglene som ble vedtatt for et par uker siden.... [/b]

Jeg skrev jo at jeg hadde vært på pubben å kjøpt turen jeg. Og det gjorde jeg uten problemer. Det er klart at du kan kjøpe turen uten muttern hengende på slep. Det hadde blitt for dumt.
Men du? Husk TILLATELSE

Gleder meg til Sogndal turen jeg, uten mamma  :P

Brann_Askøy

Quote from: "Erik"Det går no en båt som raser frem og tilbake mellom øyen, 10 min og gå fra kaien til pubben.. gjelder og OFFRE!! ikke sitte heme og klage, skal BBB komme på døren og gi deg bill da?

På søndagene går det INGEN båter fra Askøy som jeg vet om. Hvor har du lest eller hørt det. Ellers går det en buss fra Kleppestø hver time, men det er fra den største holdeplassen på hele Askøy, bor jeg der? Neppe..

Branntilegdør

hehe for å tirre småtrollene litt.. En slik tillatelse er det vel lett å skrive selv??  :D er jo ikke akkurat noen stempel det er snakk om her.

Brann_Askøy

Quote from: "Branntilegdør"hehe for å tirre småtrollene litt.. En slik tillatelse er det vel lett å skrive selv??  :D er jo ikke akkurat noen stempel det er snakk om her.

Hehe... Min tillatelse var ekte da, men jeg skjønner godt poenget dit.. Det var ikke noen spessielt gode sjekker av signatur eller tillatelsen..  :P

fridays

Mange kreative løsninger her. Tror det viktigste er å gi hønor til de som altid stiller opp. Er ikke sikker på hvor mange medlemer BBB har men det er sikker mer en de 10 som alltid stiller opp. Er selv en av de "passive" medlemmene og føler at jeg ikke har rett til å klage og syte på de som stiller opp for alle oss andre.
Vet at folk har forskjellig familie situasjon og jobb situasjon men føler at det er ofte viljen det står på.
La oss heller takke de som stiller opp og er det noe vi er misfornøyd med la oss først diskutere løsninger og tenke som så: hva kan jeg bidra med?

Vi kan ikke sitte på ræva og vente på at alt skal komme rekende på en fjøl.

Gleder meg som alle andre til Sogndals tur i helgen. Og i den forbindelse et lite spørsmål, blir der solgt øl på båt turen eventuelt er det lov å bringe med seg øl til båt turen??
om

Thorleif

sveines

Føler at debatten har sporet av her.

Hva slags kreative løsninger kan BBB bidra med slik at det blir enklere og reise på turer, og dermed få med enda flere til bortekampene?

For utganspunket var at det per i dag er for tungvint, og oppmøte på en pub i byen som eneste alternativ ikke er med på å få med oss medlemsmassen på tur.

Branntilegdør

Quote from: "fridays"Mange kreative løsninger her. Tror det viktigste er å gi hønor til de som altid stiller opp. Er ikke sikker på hvor mange medlemer BBB har men det er sikker mer en de 10 som alltid stiller opp. Er selv en av de "passive" medlemmene og føler at jeg ikke har rett til å klage og syte på de som stiller opp for alle oss andre.
Vet at folk har forskjellig familie situasjon og jobb situasjon men føler at det er ofte viljen det står på.
La oss heller takke de som stiller opp og er det noe vi er misfornøyd med la oss først diskutere løsninger og tenke som så: hva kan jeg bidra med?

Vi kan ikke sitte på ræva og vente på at alt skal komme rekende på en fjøl.

Gleder meg som alle andre til Sogndals tur i helgen. Og i den forbindelse et lite spørsmål, blir der solgt øl på båt turen eventuelt er det lov å bringe med seg øl til båt turen??

Tror du gjør lurt i å ta med deg øl selv ja. Blir dyrt å kjøpe alt øl'et på båten i hvert fall. De tar vel 50 kr ca pr halvliter om prisene er slik de pleier.

Erik

Hører rykter om at 150-200 bill til båtturen er solgt... plass til ca 100 til så kom igjen folk. Anal+ har ødelakt turen til Stavanger så dette blir turen og gjøre d på... er du eller en venn i tvil? så MAS på de... jeg klarte og overtale en til og vere med.... vi trenger en fullsatt vingtor... PS: koster bill på dasshaugene?? 100?

GamleErik

Ståplass, bortesupportar   120,-
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Go Up