• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fosshauadn

Started by StautKar, May 03, 2004, 12:39:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

StautKar

Er det mulig å kjøpe billetter til kampen fra dere for oss som reiser uorganisert også?

KennethS

Quote from: "StautKar"Er det mulig å kjøpe billetter til kampen fra dere for oss som reiser uorganisert også?


du må vel ringe den bensinstasjonen i sogndal kan eg tenke meg?
tå på Brann

Blææ

ont follow me,Im lost too

BrannMann_K

Billetter til Sogndal-kampen kan kjøpes på posten. Har selv sikret meg to billetter på borte-tribunen der.. =)
Blir fett til helgen! Satser på seier, men tror vi må slite litt for den..

KennethS

Quote from: "Blææ"Ticnet.no da?


e vel Brann som bruker ticnet
tå på Brann

Knixen


StautKar

ER det sånn at vi blir plassert på langsiden i år altså?
Ser at bak mål er reservert for hjemmesupportere...
Så hva blir det til da?

Brann_Askøy

Hvor skal vi be om billetter dersom vi kjøper på posten?
Eller er det slik at vi som reiser med BBB kan kjøpe billetter på båten?

veum

Er det ingen som kan si hvordan man får kjøpt biletter?? går det ann å kjøpe i "døren" der nede?? hvor skal vi møtes?? bak mål eller på siden?? er det ingen som kan svare skikkelig??  snakkes i sogndal ;-)

Thorleif

Vi har avtale med Sogndal om at de kommer ned på kaien med billetter når vi ankommer bygden. Vi har fått reservert billetter til alle som reiser organisert med båten. De som ikke reiser organisert, må kjøpe billett via posten, eller ved inngangene på Fosshaugadn..... Gjør ellers oppmerksom på at vi år bytter tribune, og blir stående på ene langsiden. Samme plassering som vi har på Store Stå ;-)

BrannMann_K

Håper dette ikke innebærer at vi som allerede har kjøpt billetter til "bortetribunen" ikke blir stående med bøndene fra sogndal...

Thorleif

"Bortetribunen" er den samme for alle. Har du bestillt billetter der, havner du på samme plass som andre brannsupportere. Saftkokeren har overtatt plankehaugen bak mål.......

Henki

Noen som hvordan sjansene er for å få kjøpt billett i døren er? Er jo ikke akkurat verdens største stadion kampen går på da så det kan vel kanskje bli utsolgt???
Ballen skal fremover!

Kruxleiven

Tror jeg ikke. Er det så stor interesse for å se Lerum IL da? Må huske på at det ikke nødvendigvis er mer enn 1000 Brann supportere som kommer. Det blir trangt, men neppe smekkfullt tror jeg. Dog var det vel helt stappfullt i 2001 da Pedersen ødela alt for Brann med sin skandaløse dømming.

gamlefar

En liten ting:

Er det 18-årsgrense på Meieriet??

Branntilegdør

ironisk nick?  :D

Go Up