• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Odd

Started by odder, May 03, 2004, 12:25:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

odder

dd!

Henki

Jepp, skudd i stang og tverrligger kan vel knapt kalles en halvsjanse...
Jævla bonde!
Ballen skal fremover!

Xminator

Siden Odd kom tilbake til toppserien har de gjort seg kjent på Stadion som det mest ekstreme på bortekamp-taktikk. De må jo i en kamp ha mer tid liggende på gressteppet enn alle de andre lagene som kommer tilsammen.

Og, denne kampen var ikke så ekstrem. Det blir nok likevel stående som toppen av dritsekkfotball på Stadion i år. Komme vel ann på om HamKam prøver å erobre den tronen.

Litt synd siden Odd har veldig mange gode fotballspillere. Nei takke meg til litt Naive Brann på bortebane. Vi prøver ihvertfall...

Schmoose

En av de åndssterke vennene deres sover ut rusen i en krok på forumet vårt. Kan dere være snille gutter og hente ham?

Quote from: "Den forstyrrede 'SK_BRANN'"BERGEN TIL EG DÃ?R!!!


og fulgte deretter opp med denne perlen umiddelbart før han sovnet:

Quote from: "Bergens fineste"Er O'Boy gutten Olivier Occèan årets spissfunn? Når eg leste det i VG imorges holdt eg på å sprute kneibrødskiven utover frokostbordet. Etter kampen igår fikk eg inntrykk av en halvlam utgave av Bala Garba som var suttrete og direkte stygg i duellene. Spissfunn? In my ass... Greit nok,du får rosa om du blander fargene til Brann. Men ODD? norges mest brukte bestefarnavn.... Det er tynt! SYLTYNT!


Hvorfor skal det at vi bor mellom 7 fjell være en hindring for en gjeng bønder fra Grenland som vil se kamp og i tillegg komme seg hjem tidsnok til jobb mandag ???

Vent til vi kommer til Odd Stadion, da skal vi vise at vi er norges eneste hooligans.


Forresten er jeg ingen fjortis, men en kar på 27 år.


Han får ikke mer drikke hos oss.

Tom Erik

Stor humor!

Forøvrig vil jeg si meg rasende uenig med "Odder" ang. Soma.

Ragnus var veldig bra i går, synes jeg. Han hadde høvelig kontroll på Olli. Det er det ikke mange som har.

Greit nok at Brann hadde en kule i tverrliggeren og en på utsida av stolpen, men når alt kommer til alt er det faktisk underlig at Odd ikke scorte mer enn ett mål. Et par av sjansene var så store at det er nesten vanskelig å ikke score.

KennethS

ja utrolig at ikkje odd vinner serien hvert år, burde hatt noen seriemesterskap nå, hver gang vi møter odd kommer et oppgulp om at odd var best og burde vunnet, selv om resultatet sier 0-3 og 1-3 som i fjord.

Tom Erik: så Brann hadde ikkje sjangser som de også burde scoret på?
stangskudd, redning på strekk, heading over av winters som han burde puttet osv.
tå på Brann

Hawk

Quote from: "Tom Erik"Greit nok at Brann hadde en kule i tverrliggeren og en på utsida av stolpen

Quote from: "KennethS"så Brann hadde ikkje sjangser som de også burde scoret på?


Halloooooo? Kenneth? Noen hjemme?

KennethS

Hawk: Ja "greit nok" så hadde brann noen halv sjangser (slik oppfatter eg tom erik), men ODD HADDE BARE 100% sjangser og burde vunnet STORT!! HALLO , hawk noen HJEMME??? inn på odd sitt forumt og lime inn dette nå også? *venter i spenning*
tå på Brann

Hawk

Ja, "kule i tverrliggeren og en på utsida av stolpen ", er jo det samme som å beskrive halvsjangser.

Og det er også forskjell på å si at "Odd burde scoret mer enn det ene målet" og "ODD HADDE BARE 100% sjangser og burde vunnet STORT!!" som du i så fargerike ordelag beskriver.

Og ang. inn på "forumtet" til Odd: Nnneeeiii, nå har jeg vel ikke limt noenting herfra noengang?

Blææ

Hawk:
Kan du ikke lime deg sjøl og hele Odd-Arne laget ditt ut herifra?
Begjynner å bli lei deg nå.
ont follow me,Im lost too

Hawk

Godt argument.

Lei etter 3 innlegg, ja. Tydelig at jeg treffer noen ømme punkter

KennethS

Quote from: "Hawk"Og ang. inn på "forumtet" til Odd: Nnneeeiii, nå har jeg vel ikke limt noenting herfra noengang?


nei tror ikkje det :D
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Hawk"Ja, "kule i tverrliggeren og en på utsida av stolpen ", er jo det samme som å beskrive halvsjangser.


"Bortsett fra scoringen er Brann merkelig tamme foran mål. Unntakene er når Olivier redder på streken via tverrliggeren og Kvisviks slappe skudd slår på utsiden av stolpen."

Her skriver den samme Tom Erik fyren om skuddet i stangen som et "slappt kvisvik skudd" , høres veldig ut som en halv sjangse spør du meg.
tå på Brann

Go Up