• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Prislapp på Olofinjana

Started by KennethS, May 02, 2004, 09:41:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

"Tromsø ha satt en prislapp på Gamst Pedersen på to millioner pund - 24,4 millioner kroner."

Med andre ord vi bør ha minst 2,5 - 3 millioner for Olofinjana
tå på Brann

teembe

Quote from: "Ole Brom"

e tror ikke du fatta poenget her.... 2,5 til 3 millioner PUND... altså
3 millioner pund=36,6 millioner kroner

Ole Brom

OKEI ! da er vi med ,hehe :) om Olofen blir solgt så håper jeg at Hassan El Fakiri blir hentet hjem igjen ! Men tenk tanken da: Olof og Hassan på midtbanen sammen med Super Ray og enten Helge/Tommy ?!?!

KennethS

regner med han ikkje går til en engelsk første divisjons klubb, det ville være tragisk.
tå på Brann

Jorgen

Rykter fra idrettsveien sier at de aksepterer bud på over 20 mill.....

Jeg synes det er gitt vekk!!  Husk han mÃ¥ erstattes... Og spillere av hans kaliber finnes det ikke mange av i Norge...  Kansje M. Hoseth (selv om jeg hater ham)  Da mÃ¥ de gjerne ut med 15-20 mill pluss sign on fee... Og da er vi like langt...

Hold på ham i 2 år til.. da får vi hvertfall 50 mill for ham!!!

Er det ingen ildsjeler som vil starte aksjon "Fakiri til Brann"?
Beer is the proof that God loves us and wants us to be happy"- Benjamin Franklin

Ã?rnen

Olofinjana har kontrakt ut 2005, så da er det for seint å kreve penger for han. 50 millioner i dagens marked!! Det er å tro på julenissen, Kewell gikk til Liverpool for liknende sum.

Jeg håper inderlig Brann får opp mot 30 millioner for han, da tror jeg alle er fornøyd. Jeg ber om at Brann vil vurdere kapteinen på U-21 landslaget, Christian Grindheim. Hartarbeidende, teknisk og offensiv. Se også opp for Anders Stadheim på Sogndal.

Jorgen

Quote from: Olofinjana har kontrakt ut 2005, så da er det for seint å kreve penger for han. 50 millioner i dagens marked!! Det er å tro på julenissen, Kewell gikk til Liverpool for liknende sum.

50 mill er jo under en forutsetning at han signerer ny kontrakt, og kewell var jo rett før kontrakten gikk ut, og leeds trengte penger fort.
Har vel rett at 50 mill er å ta litt hardt i men men.. lever i håpet!
Beer is the proof that God loves us and wants us to be happy"- Benjamin Franklin

Henki

50 mill. er totalt urealistisk, ihvertfall ikke slik han har spillt til nå i sesongen. Men en plass mellom 20 og 30 millioner bør man forvente for en nigeriansk landslagspiller. Han har jo kontrakt en stund til da, og Brann har jo ikke bunnløs gjeld lenger heller så det skal jo være mulig å ha litt mer is i magen nå enn da for eksempel Torstein Helstad eller Azar ble solgt.
Ballen skal fremover!

Go Up