• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Noe å le av

Started by Runar, April 30, 2004, 00:13:52 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

og slutt resultatet ble 6-1 :D
tå på Brann

DrMeland

Eg synes det er søtt at noen spritkokere i Sogndal har brukt tid og krefter på å lage en anti-Brann sang. Hadde di brukt like mye tid på å heie på laget sitt så hadde di sikkert ikkje ligget på nedrykk heller...

At pakket i fruktbygden går rundt å nynner på gamle Brann-sanger e' faktisk en god tanke:)
rMeland

KennethS

laget nettopp en ny tekst til stao nao pao.

*stå nå på super lag fra sogndal det er ikke noen som kan slå oss nå*

ups var visst på bokmål :D

stakkars saftspritkokerfiskebønderfraåkereninneifjorden

gleder meg til 9 mai :D
tå på Brann

Mr_Soma

Dette sier jo bare litt om Sogndal.

Hoved-idretten der inne er jo rett og slett fritidsproblemer.

Ida Marie

Denne sangen va jo faktisk mosom. Har de noen gang sunget den?Lurer på om de synger den på kampen på søndag. ..
:roll:
et er fargen på drakta som betyr no, ikkje spilleren sin...

Brann-Peter!

HAHAHAHA!! da må jeg bare le hvis de gjør det... ojojoj!! da skal jeg få meg en enda bedre latter en jeg netopp har hatt!! 6 - 1, forstår ikkje ka de gauler etter? møø møøø mø-mø-mø møøøø møøø mø-mø-mø-mø-mø-møh møø mø-mømømømøøømøøø... mø-mø-mø-mø-mø-mømøøø!!!
det e greit at de heier på sogndal, men de trenger ikkje å yppe!! vi blir flere enn saftkokaradn tipper jeg, de stiller sikkert med 150-200 mann, og her kommer vi med nesten 300...!!!!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Runar

Ole Brom

Hehe ser jo at de ikke har så jækla mye å ta seg til inne i bygda der da :) Hva med å heller lage sanger til sitt eget lag ? Det burde jo gå greit med den kreativiteten de viser her :)

hehe bønder....

Go Up