• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gyngende tribune...

Started by Blææ, April 29, 2004, 10:36:39 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Blææ

Leser i dagens BA at tribune nord på stadda ikke er godkjent for konsert,
det er lagt til grunne dette,sakset fra BA:
Alle tribunene skal brukes, utenom sittetribunen mot nord. Den er ikke godkjent for konserter. Målinger viser at en gyngende tribune faktisk kan få den til å ramle sammen.

Hmmm,bruker ikke vi denne tribunen til alle hjemmekamper?
ont follow me,Im lost too

abe78

Så dette selv - og var i ferd med å starte en tråd i forumet da jeg så dette innlegget. Hva er dette for noe`? - Kan tribunen falle sammen under stor bevegelse? Jeg vet ikke om jeg vil sitte på den tribunen igjen...

Dette er bare nok et tegn på at det må bygges ny stadion, eller utbedre stadion, omgående!
.og husk!

KennethS

Quote from: "Blææ"Leser i dagens BA at tribune nord på stadda ikke er godkjent for konsert,
det er lagt til grunne dette,sakset fra BA:
Alle tribunene skal brukes, utenom sittetribunen mot nord. Den er ikke godkjent for konserter. Målinger viser at en gyngende tribune faktisk kan få den til å ramle sammen.

Hmmm,bruker ikke vi denne tribunen til alle hjemmekamper?

har vel mye med støynivået en konsert bringer med seg, annlegget gir nok ut noen desibel , tror ikkje faren e så stor når vi står der på fotball kamp, som stadion faktisk e beregnet til.
tå på Brann

Xminator

Eller en haug med middelaldrende (overvektige) mennesker som gynger i takt :p Det er ikke så ofte sitte reiser seg og hopper på fotballkamp, så tror ikke det er noen stor fare der.

Go Up