• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvorfor er vi så trege?

Started by Thorleif, April 29, 2004, 07:51:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Thorleif

Hittil i år, har vi sett mye av den samme tendensen som i BST tiden, nemlig at de fleste av de som skal på turer ol bruker veldig lang tid før de melder seg på. Gjerne ikke før i aller siste liten.

Dette lager problemer for de som jobber med turopplegg der det ofte er frister for når en buss eller båt kan avbestilles. Ref et sarkastisk innlegg på forsiden: http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=214

Synd om turer må avbestilles grunnet at folk ikke somler seg til å melde seg på før det er for sent. Mitt spørsmål da er: Hvorfor er vi så trege? Og er det noe som kan gjøres for at folk melder seg på raskere?

paperboy

Må turen betales ved påmelding???

Kjøpes kampbilletten i sogndal eller??? Pris?
Har du en fotball, så har du alt!

Thorleif

Ja, turen må betales ved påmelding. Kampbilletter ordner vi organisert i Sogndal.

larsenkje

Er påmelding på fotball puben det eneste alternativet. Bor selv på Stord, så det blir litt tungvint å melde seg på turer når det ikke er mulig å melde seg på via mail eller lignende.

Ã?ge


Branntilegdør

rabatter til de 10 første som bestiller?? =) eller noe lignende, trenger jo ikke være så veldig mye.

Ã?ge

Quote from: "Branntilegdør"rabatter til de 10 første som bestiller?? =) eller noe lignende, trenger jo ikke være så veldig mye.


Det er jo 50kr billigere for de som bestiller til og med søndag. Men kansje heller hatt det tilbudet i bare 2 dager.

Branntilegdør

jaja der ser du hvor treig det gÃ¥r an Ã¥ være  :shock:

syma

Herregud!! Hva er problemet. Tror ikke folk gidder å komme seg inn på puben for å melde seg på på en onsdag eller torsdag. Skjønner overhodet ikke poenget med dette sarkastiske inlegget. De aller fleste melder seg nok på på søndag før kampen..... Tror dere virkelig at det er så fryktelig mange som er her på denne nettsiden hver dag? og gidder å komme seg på puben på en onsdag, når de allikevel skal der på søndag. Hvordan er det med påmelding via telefon/mail?

KennethS

eg gadd og gå på puben. koffor skulle ikkje folk gidde og gå på puben da? du kan vel ikkje forvente mail påmelding når folk ikkje klarer og fylle ut riktig navn når de melder seg inn i BBB, tror du bbb styret gidder og stå på Strandkaien 9 mai og spørre hver enkelt om de e den personen, for personen glemte og skrive noe annet enn fornavnet sitt?
tå på Brann

Rudi

Som tidligere nevnt i debatten ang. tursalg på fotballpuben er det en god del striler og hardtarbeidende mennesker som ikke har mulighet til å møte på fotballpuben midt i uken. Hvis det skal være en reell mulighet for å få gjennomført dette salget med stor suksess må man tenke på eksempelvis bruk av epost-påmelding/telefonpåmelding. Betaling skal forekomme til en konto med betalingsfrist, er ikke beløpet betalt innen fristen blir den påmeldte personen strøket fra påmeldingslisten.
Forøvrig vil jeg takke styret for en meget tilfredsstillende jobb så langt, stå på videre så blir det sikkert gull i år også.
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

KennethS

nå går det faktisk ann og melde seg på i helgene også, og faktisk rett før kampen Brann-Odd, så ser ikkje helt problemet.
tå på Brann


syma

Ok. Skjønner poenget. Dere i styret gjør en kjempejobb. Og jeg forstår at det ikke er så veldig artig å sitte på puben og ha påmelding uten at noen kommer. Men tror allikevel at det kommer til å bli ganske mange på denne turen. Samtidig skjønner jeg at det kommer til å bli et voldsomt mas på dere om påmelding før kampen mot odd.

Men uansett tror jeg ikke det er så veldig mange som er inne på disse sidene hver dag. Derfor synes jeg dere var litt raskt ute med dette innlegget. Men det er jo et kjent problem at mange er svært trege med å melde seg på.

Lykke til!

Grey

Quote from: "Bjarte"Og Syma; problemet ER at styret i BBB har leid en båt som koster 100 000 pluss mvs. (ny lov Syma, den heter moms på tjenester) Og det blir 106 000.


Bare sånn at vi ikke går konkurs igjen.. 100 000 eks mva blir 124 000 inkl mva
Maybe a Greyhound could be my way

Ricky

Moms på reiser er 6%... Men heller budsjettere for høye kostnader enn for lave :)

Grey

Sier du det ja, det viste jeg ikke, trekker den tilbake umiddelbart, beklager..
Maybe a Greyhound could be my way

Zander:)

JEg lurer på om det er 16 på Sogndalenturen .. siden de reiser og drar samme dag.. ?

er sÃ¥ kjipt Ã¥ være født seint pÃ¥ Ã¥ret ..  :?

Bjarte

Quote from: "Grey"
Quote from: "Bjarte"Og Syma; problemet ER at styret i BBB har leid en båt som koster 100 000 pluss mvs. (ny lov Syma, den heter moms på tjenester) Og det blir 106 000.


Bare sånn at vi ikke går konkurs igjen.. 100 000 eks mva blir 124 000 inkl mva


På transport er det 6% mva. inngående mva., men 24% utgående mva.

Eh, det vet eg...så ingen fare for konkurs.

Go Up