• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ler av klanen

Started by KennethS, April 25, 2004, 16:02:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://www.klanen.no/forum/index.php?t=msg&goto=36550&#msg_36550

ser klans pakket e så tøff i trynet når det gjelder Dylan mot Erik "Pingle" Hagen. De har visst tydeligvis glemt fjorårets kamp der en treig feit hagen ble runddribblet av en liten frisør fra åsane på 1,50, jævlig tøff denne "panzer???" Hagen :)

skal kose meg i dag når Dylan knekker han på hodet og header inn 3-0 målet, etter at Runar "Kødd" Normann nettopp har scoret selvmål :)
tå på Brann

Erik

Jeg må bare le!!

Klanen er sittesvin?
Kampen er 90 minutter når TV2 kommer med sjokkmeldingen om at Klanen reiser seg opp og hyller spillerne.

Zander:)

De fyller hele langsiden på Ullevall og greier ikke lage mer trøkk enn det ?

Haha tenk om vi hadde vært så mange :P

sekto

Frydet meg stort når Panzer'et fikk seg en alvorlig trøkk og gikk ned for telling etter det skuddet til Soma var det vel?
Gjorde godt for et ellers skuffet hjerte..

NÃ¥r det gjaldt Klanen, sÃ¥ reagerte jeg pÃ¥ den samme uttalelsen..  
Så var det jo elendig oppmøte også.. 9000 eller noe sånn, og sikkert 500+ bergensere blandt dem..

grei

Klanen kan vel ikke noe for hva kommentatorene sier? De lo nok sist i dag, med sin ufortjente seier.

Stoffi

Er ikke imponert over Klanen. For å være så mange, så bør de synge MYE høyere.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brann e livet mitt :)

Satt og såg kampen på tv, skulle gjerne vært der sjøl, men en hørte BRANN fansen rimelig godt, ble helt imponert eg. D e ingen tvil om at BRANN supporterne e de beste i Norge. Klanen kan gå å legge seg.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

grei

Ingen partiske holdninger som skinner igjennom her, nei...

Taz

man hører det man vil.

enhver person med en viss forstÃ¥else for detta hørte forskjell pÃ¥ de to grupperingene, at TV2 alltid setter mikrofona bak mÃ¥l fÃ¥r sÃ¥ være, men man hører uansett foskjell pÃ¥ 2000 som synger og 200. Selv om lyden var like høy pÃ¥ boksen pÃ¥ begge parter sÃ¥ hører man at det er mer trøkk i de 2000 ,  men det er vel heller slik at man ikke vil skjønne det

JhonnyBeGood

ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Zander:)

Klapping er fysj når det synges ..

Brann e livet mitt :)

Ja, hørte de sangene ganske godt, men også vi e berømte Brann fra Bergen. Var skikkelig trøkk i den sangen.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Ã?rnen

Jeg har sett Molde kampen på video, og i det 85. minutt braker det løs på stadion. Makan til stemning..

Brann har akkurat gått opp til 3-0 og det koker på stadion. Jeg var ikke på kampen, men det virker som om hele stadion stemmer i Byen e Bergen og laget e Brann. Jeg så flere på Store Stå som bare måpte. Det var fantastisk å høre på.

Forslag: Store Stå bør ta tak i den sangen når Brann stadion koker av glitrende Brann spill og går opp i ledelse, kanskje 2 eller 3 - 0, da får vi hele stadion med.

Brannfrelst

Så var det jo elendig oppmøte også.. 9000 eller noe sånn, og sikkert 500+ bergensere blandt dem..[/quote]

Var nok mye mer enn 500 bergensere...
2.10.07-Gullet kom hem!

brannfrik

har hørt at det var mellom 1000 og 1200 bergensere der.... hørte de i alle fall imponderende når man tenker på at tv2 antakelig plasserte 5-6 mikrofoner med klanen...

grei

Det er som en annen sier her "man hører det man vil høre". Eller som Karius sa til Baktus: "Han hører ikke, han vil ikke høre". Det hørtes overhodet ikke ut som verken 1000 eller 1200 syngende Branntilhengere på tribunen. 300-500 kanskje.

Skumling

Jeg tror du har rett i det, det så også slik ut, en gruppe stående fans i midten, mens resten satt på sidene. Men det er godt mulig det var over 1000 Brann-sympatisører.

Kagain

Quote from: "KennethS"http://www.klanen.no/forum/index.php?t=msg&goto=36550&#msg_36550
[Snip deler av innlegg]
skal kose meg i dag når Dylan knekker han på hodet og header inn 3-0 målet, etter at Runar "Kødd" Normann nettopp har scoret selvmål :)

Vel, synd det ikke gikk slik. Vært inne og sett på tråden etter kampen var spilt? Der var det mange sjarmerende kommentarer ute og gikk, som regel ala "surfer og home and away-lookalike".

Og så avslutter de med at de gleder seg til returoppgjøret der "Panzer" avslutter karrieren til Maccah for godt. Vi får se... VI får se HVEM som avslutter HVEM sin karriere...

Edit: Litt ekstra

Henki

Quote from: "grei". Eller som Karius sa til Baktus: "Han hører ikke, han vil ikke høre".

Bare til opplysning var det røverne i Kardemomme by som sa det etter at de hadde kidnappet Tante Sofie og funnet ut at hun ikke var interessert i å være hushjelpen deres :P
Bare litt unyttig info på en lørdag...
Ballen skal fremover!

grei

Quote from: "Henki"
Quote from: "grei". Eller som Karius sa til Baktus: "Han hører ikke, han vil ikke høre".

Bare til opplysning var det røverne i Kardemomme by som sa det etter at de hadde kidnappet Tante Sofie og funnet ut at hun ikke var interessert i å være hushjelpen deres :P
Bare litt unyttig info på en lørdag...

Hm. Jeg var overbevist om at Karius sa dette til Baktus (OK, eller omvendt da) da gutten hvis kjeft de bor i har "kommet på bedre tanker" og begynt å pusse tennene. Kommentaren kommer i en slags resignert desperasjon i det de forstår at gutten ikke vil stoppe pussingen og hjemmet deres er i ferd med å skylles ned i vasken...

Kilder jeg nettopp har konferert med støtter din Tante Sofie-teori (de påstår imidlertid at det var Sofie som sa det og ikke røverne). Men søk på sitatene (med lette omskrivninger) gir foreløpig ingen treff, så forskningen fortsetter...

KennethS

Strengt tatt sa vel Karius og Baktus det også når Jens var hos tannlegen :D
tå på Brann

grei

Ja, det var det jeg mente. Begynner bli noen år siden jeg så filmen sist...

brannfrik

e dette ett brannsupporterforum?   :wink:

Henki

Quote from: "grei"

Kilder jeg nettopp har konferert med støtter din Tante Sofie-teori (de påstår imidlertid at det var Sofie som sa det og ikke røverne).

Komentaren faller etter at en av røverne har uttatlt, noe fortvilet, at man behøver vel ikke vaske seg på bena for å sitte ved bordet, noe Tante Sofie nekter å svare på og heller velger å forlate rommet.
Meget mulig det der med Karius og Baktus og når jeg får tenkt meg om. De hadde jo et svare strev de og...
Ballen skal fremover!

Henki

Quote from: "brannfrik"e dette ett brannsupporterforum?   :wink:

HEIA BRANN :D
Ballen skal fremover!

Kruxleiven

Quote from: "brannfrik"e dette ett brannsupporterforum?   :wink:

Nei. Tror vi får melde overgang til skbrann.org vi som er litt seriøse i hvertfall.

Ricky

Her kommer Ragnvald Soma!
Tjolahopp, tjolahei, tjola hoppsann sa!

Slager på Brann Stadion i 2006 :)

Go Up