• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

16 mai

Started by KennethS, April 24, 2004, 16:23:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Quote from: "Truls"


Føler du deg truffet?

Og det spiller ingen rolle hvor man sitter/står på Stadion, man støtter laget uansett. Ordet "Sittesvin" er et utrykk for alle som sitter, hvis du ikke allerede visste det. Det er et litt humoristisk navn på den sittende delen av Stadion.
Poenget mitt her, er at folk som vanligvis sitter, eller som ikke går på stadion, nå vil komme ned på SS for å oppleve stemningen, eller pga at det er fullt på sitte.
Dermed får vi et SS fullt av "lite" dedikerte mennesker, kanskje.

I fjor var det stappfullt på SS på 16. mai, selvfølgelig. Det var en av de kampene det var dårligst stemning på SS gjennom hele sesongen.

Prøv å forstå hva jeg prøver å si, uten å bli sint og starte usaklige diskusjoner.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Henki

Quote from: "Stoffi"
Prøv å forstå hva jeg prøver å si, uten å bli sint og starte usaklige diskusjoner.


Det har du klart utmerket godt selv.
Ballen skal fremover!

Bergen Sin Gutt

Enkelte som sitter kaller seg selv for "sittesvin", ingenting å ta på vei for!

Trodde de fleste skjønte hva dette uttrykket betydde! :-)

Nixon

Poenget her er vel at når det er fullt på sitte, så kjøper folk der det er ledig. Og da vil endel som vanligvis sitter havne på Store Stå. Og det kan umulig være deres feil, de vil jo bare se på kampen. Tror ikke det er mange "sittesvin" som gir slipp på et behagelig sete, for å stå trang på Store Stå, bare for å oppleve stemningen.
Her gjelder det å være først ute, og de som ikke får billett har bare seg selv å takke.
Rød makt på Hansa!

Branntilegdør

Og poenget er vel at de fleste som har en viss interesse av Brann burde visst at de ble utsolgt i god til til 16 mai i år. Så å skylde på andre pga sin egen sløvhet blir bare for dumt.

Truls

Jeg føler meg aldeles ikke truffet! Jeg kan jo like gjerne kalle dere medgangssupportere siden dere ikke har partourkort... Er det ikke det man kaller slike? Jeg vet utmerket godt hva "sittesvin" betyr og jeg har ingenting imot å sitte en kamp for å unngå å møte på slike IDIOTISKE fans (som Brann sikkert er NM i å ha). Du kan ikke skylde på noen andre enn dine venner faktisk. Neste år er det bare til å kjøpe partourkort, så slipper dine venner å ikke få ståplass! BBB opplyste jo i god tid på forveien at nå startet salget. Jeg har selv ikke partourkort (som kun er min egen feil for at jeg var utrolig lat og treig), men jeg er smart nok til å vite at 16. mai blir fort utsolgt. Og hvordan kan du kalle mitt innlegg usaklig? Altså du sier jo at dere er så gode fans, må dere vel klare å ordne dere billetter også. Men jeg legger denne diskusjonen død.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Kagain

Quote from: "Stoffi"Poenget mitt her, er at folk som vanligvis sitter, eller som ikke går på stadion, nå vil komme ned på SS for å oppleve stemningen, eller pga at det er fullt på sitte.
Dermed får vi et SS fullt av "lite" dedikerte mennesker, kanskje.

I fjor var det stappfullt på SS på 16. mai, selvfølgelig. Det var en av de kampene det var dårligst stemning på SS gjennom hele sesongen.

Prøv å forstå hva jeg prøver å si, uten å bli sint og starte usaklige diskusjoner.

Ole Brom

Hver 16 mai kamp er det en haug med fulle bønder som ellers aldri setter sine bein på Stadion. De kommer for å oppleve den "store" stemningen som visstnok skal være på 16 mai kampene. Men faktum er at stemningen på disse kampene har falt betraktelig. Det er ikke like gøyt lenger, fulle folk, folk som ikke kan sangene....det blir liksom ikke sjikkelig trøkk.

Men folkens, kanskje til neste år når "nye" store stå har fått satt seg skikkelig ? Når vi får enda flere syngende supportere i midten, da tror jeg at vi kan få tilbake den gode gamle 16 msi stemningen.

Brannfrelst

Endelig er dagen her :) Jeg gler meg som en unge. Synd dette med TIFOen. Hadde gledet meg. Skulle gjerne hjelpt dere,men har ca 3 mil å kjøre,og siden jeg ikke har bil og det skjelden går buss ble det ikke noe av. Stå på TIFO-gruppen.

Brann vinner,med et eller to mål!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Christian

Flertallet av russen er no i alle fall rødkledd, for å se positivt på det ;)


Kriblingen i magen har forøvrig meldt seg. Dette blir bra :D

Ole Brom

Kanksje det kommer noen grønnruss fra Ham Kam :)

Go Up