• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Oblat?!?!

Started by Mar1us, April 24, 2004, 15:39:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mar1us

Hvor finner vi det såkalte oblatet ? Fikk mdl kortet i posten i går, men der var d ikke noe oblat. . Må vi gå i banken eller hva??
kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

xttix

Ved betaling med Visa i web-shop'en til brann.no har man også et potensielt problem; det er ikke alle banker som kan kjøre ut oblater på Visa-betalinger...

Bjarte

Oblatet kan fås før hjemmekampene, enten ved inngangen til Store Stå, BBB-feltet eller på Fotballpuben (Bataljonen Bar). Det vil også være mulig å få oblatet ved div. arrangement som f.eks quiz-kveld.

Når dette er sagt, så vil jeg også gi uttrykk for litt frustrasjon. Er virkelig vi Brannsupportere så skamteite som jeg føler vi av og til er? Sitter akkurat nå og legger inn medlemmer i medlemsregisteret, men fanen, kan virkelig folk ikke lese? Det eneste enkelte klarer å skrive er navnet sitt. Faktisk er det noen som klarer å utelate det og. Adressen mangler på mange innbetalinger og for ikke å snakke om postnummer. Og det er veldig frusterende og gir meg mye mer ekstraarbeid.

Så nå har jeg en bønn til alle dere som ennå ikke har betalt medlemskap; Vær så snill å fyll alt korrekt ut. Få med navn, full adresse, telefonnummer (det er faktisk viktig!) og helst også fødselsdato.

2rB

Zander:)

Vil det være noen problemer med medlemskortet mitt siden jeg glemte telefonnummer ? :P

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Zander:)"Vil det være noen problemer med medlemskortet mitt siden jeg glemte telefonnummer ? :P

Det er vel ikke verre enn at du kan sende evt. manglende opplysninger på en PM til Bjarte.

Go Up