• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vif-Brann

Started by Skaumannen, April 19, 2004, 20:10:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Skaumannen

Noen som skal ta turen til Oslo neste Søndag?
Noen som vet hvor Brann-supportere skal stå?

Zander:)

Har lyst men veit ikke om jeg får noen kompiser med .. :)

arild

trenger ik venner md.. dt får du på veien.. eg reiser aleine md bbb.. men du e aldri aleine på tur md brann

C@Bøe_79

Vi står alltid i VG-svingen på Ullevål..

Christian Bøe
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Skaumannen

Quote from: "C@Bøe_79"Vi står alltid i VG-svingen på Ullevål..

Christian Bøe

Ok, takk for svaret.
Er (dessverre) ikke kjent på Ullevål... :wink:

Er 16 så jeg veit ikke om jeg får no støtte fra foreldre til å dra akkurat :P

KennethS

Quote from: "Zander:)"Er 16 så jeg veit ikke om jeg får no støtte fra foreldre til å dra akkurat :P

ingen unnskyldning, du kunne jobbet som barnearbeider i utlandet siden du var 5, da hadde du hatt råd. Ser ikkje noen grunn til at du bør være hjemme i Bergen på den kampen.
tå på Brann

Er mulig at jeg skal til oslo i helgen ..

men da må jeg nok kjøpe biletter på egenhånd .. hvor skal bataljonen sitte .. har ikke vært på ullevaall før :)

KennethS

Bataljonen sitter ikkje, de står, og det i Vg svingen
tå på Brann

GamleErik

Et råd:

Bruk øynene og let litt hhv på forsiden og i trådene på forumet (gjerne den tråden du er inne i) for å se om noen har fortalt deg det du trenger å vite allerede.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Quote from: "KennethS"Bataljonen sitter ikkje, de står, og det i Vg svingen

Heheh seff ;) ( brukte "sitte" pga det er seter og plasser osv på ullevaall ;)

KennethS

Quote from: "Zander:)"Heheh seff ;) ( brukte "sitte" pga det er seter og plasser osv på ullevaall ;)

slik kommer nok stadion til og bli engang også, den dagen vi får oppleve ny stadion vel og merke, noe eg tviler på vil skje i min levetid da, men kansje tipp tipp oldebarna mine får den æren, og kansje de opplever gull samtidig? kem vet :)
tå på Brann

Vi opplever gull i år eller til neste år ;)

Og ja, som en av norges toppklubber kunne vi trengt en ny stadion selvom vi også vil beholde "staddaen" ;)

KennethS

tå på Brann

stanley

I likhet med IT-bobla, sprakk også fotball-bobla for nokre år sidan. Det er slutt på den tida klubbar ukritisk bladde opp 50-60 mill. når dei skulle handla. Halve fotball-europa er jo skakk-køyrd etter pengegaloppen på 90-tallet. Syns det er betring å spora i styre og stell på Stadion, eg.

Brann e livet mitt :)

En skal aldri si aldri, ta den geniale kampen mot molde søndag. Guttene spilte den beste kampen eg har sett, det var jo bare helt utrolig. De kommer i alle fall blant topp 3. Hadde de bare tatt gull i stedenfor ræv bk.

Skulle gjerne vært med på bortekampen på søndag, men har ikkje penger, har heller aldri vært med på en bortekamp før. Men sogndal kampen SKAL eg på uansett  :lol:
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

KennethS

Quote from: "stanley"I likhet med IT-bobla, sprakk også fotball-bobla for nokre år sidan. Det er slutt på den tida klubbar ukritisk bladde opp 50-60 mill. når dei skulle handla. Halve fotball-europa er jo skakk-køyrd etter pengegaloppen på 90-tallet. Syns det er betring å spora i styre og stell på Stadion, eg.

da beholder vi spilleren til kontrakten går ut, hvis han ikkje skriver ny så får vi bare godta at han stikker som bosman, koffor skal vi selge han billig til en bakgårsklubb slik at de kan får 50-60 mill når de selger han videre til en skikkelig god klubb, noe som vil skje. Så får han gjøre jobben på Brann ut neste sesong, kansje vi kommer oss med i cL pga han, e jo mer penger det en skarve 10 mill.
tå på Brann

Superjack

Hassan kom til stadion som bosman nyttår 2000, og ble solgt videre til Monaco lenge før sesongen startet. Han ville ut og fikk muligheten.
15 mill i gevinst for en spiller som bare var her i noen få kamper er kanonbra.
En av grunnene til at agentene til Seyi og Dylan vil vise frem sine disipler til Brann er jo at mulighetene til videresalg til større klubber er til stede.
De vet jo at RBK ikke selger like lett.

På godt og vondt.

Kan ikke forvente at spillere blir i samme klubben hele livet.
Hadde faen meg skiftet arbeidsplass på flekken jeg også om noen hadde tilbudt meg hus, bil og dobbel lønn.
i taper ALDRI!

Go Up