• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Utnytt delingen av Store Stå

Started by sekto, April 19, 2004, 15:50:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Midtfeltet på Store Stå er jo blitt delt nå av den nye inngangen, med litt organisering, så tror jeg dette kan bli en bra ting.

Merket det allerede litt i går, men tenkte jeg skulle nevne det nå for å se om noen var enig.
Sanger og rop som er to delte, eks Vi er Brann Bergens Stolthet..
og No ser eg rødt.. kan vi dele opp på SS. Høyre siden av tar første del, venstre svarer med andre.

Blir mer trøkk av det, og det blir ikke sånn spredning på at noen tar den ene dele, noen tar andre, så drukner det ganske fort ut for ene delen ikke blir sunget høyt nok.

Dette er jo ikke en ny ide, det vet jeg, men det har alltid blitt diskutert om dette kunne gjennomføres, for ingen ville ta kontrollen å styre det.
Nå har vi mulighet til å ganske enkelt organisere dette.

Erik

Når vi synger "Vi er Brann Bergens Stolthet" må vi kutte ut den jævlige klappingen... hveeer gang det begynner å klappes senkes lydnivået på sangen.... Det skal SYNGES ikke klappe....

sekto

Helt enig med deg i akkurat det. Så lenge ingen klapper, så kan det bli fabelaktig trøkk av den, men da bør det også bli skikkelig to stemt, derfor vi burde benytte anledningen til å utnytte situasjonen nå.

Forhåpentligvis, så smitter dette kanskje litt over på hver side av gjerdet også, sånn at det blir enda mer liv..

Skumling

Så enkelt, og likevel så genialt! Man skal ha en IQ lavere enn skostørrelsen sin hvis man ikke får dette til.

Men helt riktig, klappingen må elimineres. Hvis Store stå begynner å klappe, så gjør i alle fall resten av Stadion det.

KennethS

tå på Brann

Bent

helt enig, klapping på sanger må det bli slutt på..
Ut med RBH

Christian

Kruxleiven

Jeg så tendenser til at folk på Stroe Stå var veldig forsiktig med å klappe til sangene. Akkurat som de visste at de "ikke hadde lov", men at de hadde veøldig lyst. Så det er faktisk resten av stadion som begynner å klappe først. Gjelder spesielt "Heia Brann". På sikt skal vi nok klare å luke bort all klappingen fra SS ja, men resten av stadion klarer vi ikke å stoppe fordi det er altfor innarbeidet.

Go Up