• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Opplæring på Narvesen!

Started by Formica, April 17, 2004, 14:32:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Formica

Er jo klin umulig å få kjøpt riktig billett på narvesen.. De vet jo ikke hva store stå felt A er for noe.. Mener at Store stå er en og samme greien.  Endte opp med at jeg måtte fikse biffen selv på ticnet.  Narvesen mente at felt A er inngang 8. Jeg mener det er 9. Noen som vet?

GamleErik

Sone A (Voksne Store Stå mot Hansa-svingen) er ifølge brann.no inngang 9 mens Sone C(Familie Store Stå) bruker inngang 8

http://www.brann.no/index.php?mapping=3
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Yngve

inngang 9 er det same som felt A. Bataljonen sitt felt er det same som inngang 8b (!) og felt c, der det skal stå vaksne og born er det same som inngang 8.

Dette lærde eg etter å ha lærd opp narvesen i olav kyrres gate i går.

Me må la dei få litt tid på seg til å lære alt, men det er ufatteleg dårleg opplegg dei har fått tak i. Dei sa det at ticnet.no hadde tilgang til fleire felt enn dei. Så det er viktig å presisere kva inngang ein skal gå i når det gjeld store stå. Resten er det jo ikkje begrensningar på, det har dei jo eit stort oversiktskart over, men der er ikkje store stå delt opp.

Go Up