• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

sakset fra Tornekrattet.no

Started by KennethS, April 14, 2004, 23:51:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

"Brann har satt opp en tribune i svingen som er tilegnet bortesupporterene. Så iår slipper vi å stå på asfaltplassen. Denne tribuna tar rundt 1200 stk. Håper noen tar turen til Bergen by."

enten e det meg som e lite oppdatert, ellers har molde folkene fullstendig misforstått grunnen til at Brann satt opp "mastodonten", tviler på at den skal brukes til bortesupportere. noen som har hørt noe annet??
tå på Brann

2rB

Eg trodde at...
http://www.motsvingen.no/index2.html
det var dette den skulle brukes til...

Men - det står ikkje så vidt eg kan sjå at det er mastodonten som skal brukes til dette...

Erik

Bortesupporterene skal stå der de sto i fjor... Kommer det mangen som vif kommer de til og bruke tribunen!

GamleErik

Bortesupporterne skal faktisk plasseres på "mastodonten".
Motsvingen er et forsøk på å fylle de ståplassene som er igjen i svingen.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Henki

Quote from: "KennethS""Brann har satt opp en tribune i svingen som er tilegnet bortesupporterene. Så iår slipper vi å stå på asfaltplassen. Denne tribuna tar rundt 1200 stk. Håper noen tar turen til Bergen by."

Hehe, hvis de i det hele tatt klarer å fylle opp en tiendedel av det blir jeg imponert  :lol:
Ballen skal fremover!

Brann-Peter!

jaja.. bare det ikke er ståplasser der så ser stadda hvertfall litt mer komplett ut, i og med at det var ståplasser der før...

f**k rosenborg, f**k vålerENGEN, f**k alle suportere som hater brann

Brann for alltid..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Magnus

Det kommer nok ganske få fra krattet nedover tror jeg...
Det bor vel noen moldensere i bergensområdet som tar turen sikkert.
Jeg tror det vil bli en veldig god kamp...

PS: http://www.romsdals-budstikke.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20040417/SPORT/104041721/-1/MFK
lt for Norge

KennethS

Lurt og sitte en skadet 33 åring opp mot Super Ray, lukter eg rundingsbøye ? :D
tå på Brann

Go Up