• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Steffen Iversen til Brann

Started by Superjack, April 14, 2004, 08:02:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Synest Chess kan bla opp penger og hente Steffen Iversen. Han ville pøst på mål. Vel er har han vert mye skadet, men frisk er han kanongod.
Og tenk kor deilig det ville være å se Ivers senke RBK på stadion.
i taper ALDRI!

Xminator


Limaf

Får frysninger ved tanken på Ivers til Stadion...
",)

Skumling

Jeg tviler litt på om han er noe særlig glad i Brann, tenker på det horrible "sønn av en alkis" han fikk i trynet for en del år siden.

Branntilegdør

han har null å tilføre brann

Xminator

Ser også at Martin Andresen er "lei" av engelsk fotball og kan være på vei hjem. Her er enda et invisteringsobjekt for Chess. Gi nå sosseguttene litt kamp om han ;)

Knixen

Martin Andresen var no bare på lån til Blackbrun frem til sommeren så...

GamleErik

Tror ikke at litt ekstra penger er det som skal til for å lokke Martin Andresen vekk fra Stabæk
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Kruxleiven

Tror vi skal glemme slike spillere. For dyre i drift. Kunne ikke vi fått opp et lokalt talent da? Noe på lik linje med hva Claus Lundekvam var i sin tid. Han er den eneste jeg vet som har bygget seg opp på vårt lag og har spilte en del på landslaget etter det. Tydligvis er det VELDIG vanskelig å bli god nok til å få spille for Brann som talent. Vi har Haugen da, men det er ikke så mye som tyder på at han vil bli særlig bedre enn han er nå.


Ricky

Ivers hadde vært dumt.
Ingen legeerklæring i verden ville fått meg til å tro at ikke han hadde gått skadet gjennom store deler av sesongen. At han nærmest er et vandrende symbol på Rosenborg trekker ikke akkurat opp det heller... Tror vi må se andre veier dersom vi skal forsterke angrepet i sommer.

Brann-Peter!

er enig med "xminator", tror thorstein helstad kunne tilført brann mye mer en ivers.. det er min mening..håper vi vinner på søndag...!!

______________________________

Ta med flagg alle sammen!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

C@Bøe_79

Tror Bergen trygde-etat hadde sittet en stopper for Ivers til Bergen:)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up