• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sang til Seyi

Started by sekto, April 09, 2004, 02:06:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Klokken er for masse til å komme med sang forslag egentlig, men prøver meg på et for det.

Alle har vel satt Fragglene, gikk på barne TV når jeg ar liten, tatt melodien derfra, bør være rimelig grei å huske satser jeg på.

Kom å syng en sang
(klapp klapp)
for Seyi lurer alle mann
styrer SK Brann
(klapp klapp)
som ingen andre kan..
(klapp klapp)
som ingen andre kan..

Passer vel rimelig bra til meldioen, om jeg husker den rett. Knaskje litt lite trøkk i den, jeg vet ikke..  Noen kommentarer?

DrMeland

Hehe...

Den Raymond sangen var fin. Viser at vi har litt selvironi:)
rMeland

DG

Når det gjelder Dylan så foreslo jeg Skippysangen på Fotikken lørdag kveld,men må si Alex hadde et mye bedre forslag da jeg sang den for ham rett før avspark : Dylan,The Brann-Kangeroo :wink:

SigveK

Seyi-sangen til sekto kan funke. Alle kjenner melodien, enkel tekst, og har en fordel i at den har klapping mellom strofene. De som bare klapper bidrar dermed ikkje til Ã¥ heve lydnivÃ¥et nÃ¥r det skal synges  ;-)

DJ_ADG

mange god fårslag te sanger her
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

2rB

Quote from: "SigveK"Seyi-sangen til sekto kan funke. Alle kjenner melodien, enkel tekst, og har en fordel i at den har klapping mellom strofene. De som bare klapper bidrar dermed ikkje til Ã¥ heve lydnivÃ¥et nÃ¥r det skal synges  ;-)
Her hadde da passa fint med eit sitat, sida det er 2 (TO) sanger over?

Ellers, så er eg enig med dei som synes klapping i sangene er ein uting...
Derfor er eg ikkje for den fraggel-sangen... Sjøl om den kanskje hadde vært litt sjef...

SigveK

Quote from: "2rB"Her hadde da passa fint med eit sitat, sida det er 2 (TO) sanger over?

sekto hadde bare ett forslag, fraggle-sangen.
Quote from: "2rB"Ellers, så er eg enig med dei som synes klapping i sangene er ein uting...
Derfor er eg ikkje for den fraggel-sangen... Sjøl om den kanskje hadde vært litt sjef...

Eg har ingenting imot klapping som et "rytmeinstrument" i en sang, som i fraggle-sangen. Men når det klappes takten til en sang istedet for at teksten synges, det er eg enig i er en uting

Kruxleiven

Stemmer for Say you, say me varianten for Seyi. Nå sitter den bedre. Dylan kan få enten den som var foreslått (bortsett fra at jeg ikke kjenner den melodien) her eller så mener jeg vi kan satse på:

Dylan Macallister Sha-la-la-la

Folk vet hvordan den går videre. Synes det virker helt greit med den. For øvrig var det en mindre gruppe som sang Skippy sangen på SS, men det virket jo ikke når alle andre sang Valencia melodien.

Kruxleiven

Ville for øvrig hvert kult om noen kunne lage en melodi til Ole Ivars sangen i signaturen. Da skulle jeg ledd godt. Litt for mange sanger om spillere. Lage noen om klubben også.

grei

Seyi! Say ah! Say Olofinjana!

Branntilegdør

hehe den var jo morsom da. enkel og

Zander:)

Quote from: "Fiore9"Ville for øvrig hvert kult om noen kunne lage en melodi til Ole Ivars sangen i signaturen. Da skulle jeg ledd godt. Litt for mange sanger om spillere. Lage noen om klubben også.

Skriv litt til av teksten skal jeg se om jeg får funnet på noe ;)

Kruxleiven

Kan bare den linjen. Var mest ment som en spøk. Slå på Nrk2 om lørdagsnatten så går sangen om igjen og om igjen. Litt sånn kultlåt for min del, men jeg tror nok ikke den passer til supportersang. Men den "Nei så tjukk du har blitt" kan vi bruke til Erik Holtan selv om det sikkert er noen som allerede har gjort det.

Zander:)

Men den ideen kunne blitt bra--

Jag trodde raymond fants bara , bara i himmelen ! mdmamda :)

Kunne blitt bra om vi fant en fortsettelse

Skumling

"Dylan, the Brann kangaroo" - jeg mener denne bør innføres fort som pokker! Det blir for dumt å bruke Valencias sang.

DJ_ADG

Dylan, Dylan, Dylen the Brann kangaroo....dn låten ruler...en av de beste sangene om spillere
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Kruxleiven

Last ned Ole Ivars og "Jag trodde änglarna fanns" fra kazaa, DC++ eller winMX da. Jeg tror ikke den vil slå an blant folk blant annet fordi det er lite trykk i en dansebandmelodi, men originalt er det i hvertfall.

Brann e livet mitt :)

Har en eg også, tenkte på å bruke heia brann, eller blir det litt dumt kanskje??

Seyi e vår mann, e vår mann
Vi e stolt av han alle mann, alle mann
Utpå banen e han go, ja det kan du jaggu tro.
Syng med alle mann, alle mann
Han e konge i sk brann og vi alle elsker han
Ja vi elsker seyi vår mann for han spiller for sk brann

Også på slutten: Heia seyi alles mann, heia seyi kom igjen alle mann
Vi skal alle hylle han for han spiller på sk brann.

Hmm....litt for lange setninger noen plasser kanskje?? Jaja, e no verdt forsøket.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Go Up