• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

VG tipper Brann på medaljeplass

Started by eksilbergenser, April 06, 2004, 08:03:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

eksilbergenser

Det er ikke bare vi som tror noe stort er på gang i år! Gleder meg til neste mandag!!
lt for Brann!

2rB

Quote from: "eksilbergenser"Det er ikke bare vi som tror noe stort er på gang i år! Gleder meg til neste mandag!!
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220671

Hobjock McPlopp

Etter å ha observert gårsdagens tvilsomme prestasjon, kan jeg ikke si at jeg på noen måte gleder meg til neste mandag. Trønderene kan trygt finne frem kulerammen, for makan til forsvarsspill har jeg ikke sett siden............forrige sesong.  :evil:
Tror forøvrig at VG må bite i seg tipset sitt hvis ikke Brann skjerper seg radikalt.

KennethS

Alle har en svak dag på jobben av og til, bedre at det kom mot Aafk i treningskamp enn på lerkendal i serieåpningen, da kunne det fort blitt stygt, e 100% sikker på at Brann løfter seg mange hakk mot Rbk.
tå på Brann

Bent

jaja... da ender vi på sølvplass på "VG-lista"... la oss ikke ta helt av.....
Ut med RBH

Nixon

Tror nok bare VG leker med livene våre. De tipper oss høyt for å få opp stemningen slik at vi skal ta av slik vi alltid gjør. Slik at de kan skrive om nedturen som også alltid kommer. Og så ler de litt der borte i Oslo.

Og så vet jeg hvem som drepte Kennedy...
Rød makt på Hansa!

brannfrik

e det virkkelig så usannsynlig at vi tar sølv?
eg driter i ka vg og annet oslopakk måtte mene, eg tror at årest lag e bra nok til å ta sølv og i beste fall utfordre bartepakket. vi løfter oss i trondheim, det e det ikkje tvil om.

KennethS

Sier jo litt kor vanskelig det e og tippe eliteserien i år, tror Brann e tippet på alle plasser mellom 2-7 i forskjellige medier.
tå på Brann

Go Up