• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

tap for ålesund

Started by teembe, April 05, 2004, 18:33:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

teembe

tja... hva kan man si?
jeg for min del syns 1-omgangen var bra fremover men tafatt bakover, men i andre så rakna jo alt...
YDMYKENDE!!!

Bels

Aafk, stolt oransje og blå :)

Erik

Kan håpe på et cup møte da ;)

grei

Ser ut til at dette kan bli en tung sesong, ja. Skal vi tippe 8. plass?

KennethS

tror ikkje vi skal ta helt av fordet Brann ikkje spilte opp mot 100% i denne kampen, eg tror de rett og slett tok for lett på oppgaven, kommer nok til og se ett helt annet Brann lag mot Rbk.
tå på Brann

Erik

Jepp, tror vi vil se et helt annent lag om en uke på lommelerke...

Stoffi

Denne kampen betydde ingenting, og man kunne se det på spillerene.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Ta en kamp av gangen. VG har satt Brann på medaljeplass av en eller annen grunn, selv har jeg hele tiden sagt midt på treet en plass og i toppen med en del flaks.

Om det var slik at de tok lett på oppgaven, ja da har vi en del tap i serien allerede. Det blir INGEN lette kamper i tippeligaen. Fredrikstad som kanskje er lettest, viste jo det sist uke. Om Brann reiser til Hamar med samme innstilling, ja da har vi ikke poeng med tilbake...

Jeg kommer til å håpe på seier i hver eneste kamp, være dritskuffet når vi taper, sint når det slurves og etter sesongen være kjempefornøyd med en 5. plass eller bedre. Fortsatt at vi ikke ledet serien 3 runder før slutt og kommer på 5. og at Sogndal kommer bak oss på tabellen :p

Azzurri

KRISA

Eg mÃ¥ si meg veldig skuffet over Dylan sin innsats i gÃ¥r. Han vant jo nesten ingen hodedueller. Trodde det var derfor han ble hentet til Bergen. Ka med Soma? Var det ikkje han som skulle kaste "kjempe" langt. Kastet jo sÃ¥ vidt inn sekstenmeteren. FÃ¥r hÃ¥pe pÃ¥ en kraftig skjerpings før seriestart.   :D

brannfrik

gi no gutten litt tid til å slå seg ned. han har jo bare spilt treningskamper hittil. eg har troen på at den karen kommer til å gi oss mye glede fremover.

ChRiStEr87

dårlig general prøve, gir god premiere...

Kansje Brann hadde godt av å tape den kampen, for da trener de bedre!
For da vett de kor vanskelig kampen i Trondheim blir,  eg tipper 2-3 til Brann i den kampen:)
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Go Up