• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hjelp Seyi i avstemningen om Norges beste spiss

Started by thomasf, March 30, 2004, 13:46:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

thomasf

Dagbladet.no avholder nå en vote om hvem som er norges beste spiss.
La oss hjelpe Seyi til en førsteplass på denne avstemningen.

linken:

http://www.dagbladet.no/sport/2004/03/30/394719.html

GamleErik

Dagbladet burde slutte å skrive om fotball, kort og godt!

En av tippeligatrenerne omtaler Seyi som angriper, en betegnelse jeg personlig finner kan dekke både offensive midtbanespillere og spisser, Dagbladet sin poll omtaler ham som spiss, noe jeg synes er vanskelig å få til å stemme.

La gå at de forsøkte å sette Seyi som ensom spiss på Brann her forleden dag og skyldte på kommunikasjonssvikt, men dette begynner å bli rett og slett latterlig.

Kanskje på tide å ta en avviskåring snart?

1. HvemsomhelstutenomDagbladet
2. HvemsomhelstutenomDagbladet
3. HvemsomhelstutenomDagbladet
.
.
.
.
313.  Dagbladet

Det kan kanskje være vanskelig å finne så mange aviser i Norge?
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Drunkie

Helt latterlig av dagbladet, men siden de nettopp oppdaterte kåringen og fjernet Seyi, så reddet de vel skinnet sitt...

Artikkelen der ble opprettet
Tirsdag 30. mars 2004 13:04,
og oppdatert 13:59.

Da var Seyi sitt navn vekke


Drunkie

Erik

Nokk et bevis på den store kjærligheten svinbladet viser mot Brann..

KennethS

Snart kommer vel Roy Wassberg inn som årest keeper ;)
tå på Brann

teembe

noen andre som la merke til at karadas var me på lista? hvis ikke hukommelsen min har svikta helt så var vel både robbie og pfo foran han på toppscorerlisten... men det blir vel for mye forlangt å legge inn en brannSPISS på en sånn kåring.....

Erik

Er jo ikke langt i fra halve rbk laget er på listen da... Svinbladet er jo rbk lovere vettu!!!

Yngve

verdt å få med seg her er jo at det er trenarane i tippeligaen som har kome med namna, ikkje dagbladet.. Og blant dei trenarane som nemner flest RBK spelarar er jo Mons Ivar Mjelde, som jo har med både Brattbakk og karadas...

Berre for å ha nemt det, før ein slaktar alt og alle her inne...

Grey

Hvorfor ikke stemme på norges beste back?? jeg går for Dylan Macallister.. Lenge leve Dagbladet..
Maybe a Greyhound could be my way

Go Up