• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Bra oppladning

Started by Erik, March 28, 2004, 17:36:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Erik

Jaja 7100 så Hammerby banke rbk 3-0 i dag:D Elsker hveeer gang rbk får julig... 12 April skal SK Brann opp og vise Bergensmakt :twisted:

KennethS

skal det sies at rbk spilte 60 min med 1 mann mindre.
tå på Brann

GamleErik

Quote from: "KennethS"skal det sies at rbk spilte 60 min med 1 mann mindre.

Bullshit.

Torjus Hansén kom inn ett par minutter etter utvisningen uten at det ble tatt ut en spiller, ergo spillte man 11 mot 11 hele kampen minus noen få minutter.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

KennethS

iføgle det eg leste så ble Riseth utvisst, koffor ka dan Rbk ta inn en spiller?
tå på Brann

GamleErik

Det var en treningskamp og siden Rosenborg var så "skuffende" måtte de få spille med en ekstra mann for å ikke ende opp med tosifret tap, det er teorien.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Ricky

Det er slik i treningskamper. Ingen av lagene er tjent med å spille 11 mot 10 i en treningskamp...
Men siden det ble direkte rødt, så kanskje det rapporteres inn til forbundet slik at han må stå over mot Brann...? *håper*

RBKs treningsresultater (RBK først):

2-1 Groningen
0-1 CSKA Sofia
7-1 "All Star" 2.divisjon
3-2 Tromsø
5-3 Bodø/Glimt
2-2 Fredrikstad
4-4 Dynamo Kiev
5-0 Djurgården
3-0 Ham Kam
2-4 Kongsvinger
0-3 Hammarby

6-2-3 og 33-21 på elleve kamper, med synkende formkurve... og de har holdt nullen i kun to kamper. Det er rett og slett svakt for dem å være!
Vi har forøvrig 3-5-2 og 12-9 på ti kamper, med stigende formkurve. Satser på at bevegelige Robbie Winters lager et helvete for det aldrende og vaklende RBK-forsvaret om to uker :)

Yngve

No må ein hugsa på at kvart år startar RBK dårleg, til og med til tider latterlegt dårleg, men som oftast kjem dei seg etter ein månad eller to..så me skal vel ikkje ta heilt av endå...

Knixen

Opplegget med at Rosenborg starter dårlig hvert år er generelt oppskrytt:

2003 - 7 strake seire fra start - 12 kamper før første tap (10-2-0)
2002 - 4-2-3
2001 - 8-0-1
2000 - 6-1-1
1999 - 9-1-1
1998 - 6-2-0

Med unntak av 2002 har Rosenborg tatt ledelsen ganske tidlig i serien. Serien vinnes ikkje etter 2 kamper uansett.

KennethS

Vidar Riseth skal rappoteres, rødt e rødt, treningskamper gjelder regner eg med.
tå på Brann

Xminator

Så i 2004 så kan den store klubben presse dommeren til å IKKE rapportere inn et rødt kort? Her burde jo Brann være på banen og sikre at det røde kortet blir rapportert (hele seansen ble jo vist på TV - med etterfølgende typisk faket skade fra Riseth).

Riset vil uansett ikke være den første som står over seriestart etter rødt kort i treningskamper.

Kan likevel ikke helt bestemme meg for om det er en fordel om RBK spiller uten Riset eller ikke :p

KennethS

Hvis Vidar Riseth spiller kampen mot Brann så e dette en kjempe skandale!! fy faen da skal det bli bråk.
tå på Brann

Go Up