• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Dagbladet :)

Started by Xminator, March 27, 2004, 20:28:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Applaus til Dagbladet for godt forarbeid i tabelltippingen sin ;) Jeg har ingenting å si på 7. plassen de gir Brann, men er mindre imponert over grunnene de gir for samme plassering ;)

Nå har de jo ikke lagt ut sannsynlig lag på weben, men du kan lese hva de skrev på http:/www.bt.no ;) De guttene der har spilt for my CM :p

KennethS

Iår har Brann fått Kvisvik (hele sesongen), Guntveit (hele sesongen), Soma, Bjarnasson, Macallister, Yastaas, med andre ord mange bra forsterkninger, at det går ann og tippe Brann lavere en der vi havnet i fjord e for meg total uforståelig, sier jo litt om dagbladet, må jo være landet mest ubrukelige avis.
tå på Brann

GamleErik

Det kan virke som om de sterke meningene Dagbladet skryter av resulterer i mye rart, $tabæk $upport irriterer seg også:

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3451
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

bergenpetter

det er vel ikke første gang dagbladet rakker ned på bergen og brann, og da egentlig i hovedsak bergensere. I fjor tippet de brann på direkte nedrykk, og også da var en av grunnene bergensere! Det virker som om spesielt dagbladet prøver å fremstille bergensere som noen utskudd i norges befolkning! det var jo tydelig at det var de såkalte ekspertene i dagbladet ikke likte bergenserne. de seier jo rett ut at de syntes alle bergensere er ufordragelig. Er det for dumt å oppfordre til boikott?

KennethS

har boikottet Dagbladet for lenge siden.
tå på Brann

Kagain

Quote from: "bergenpetter"Det virker som om spesielt dagbladet prøver å fremstille bergensere som noen utskudd i norges befolkning! det var jo tydelig at det var de såkalte ekspertene i dagbladet ikke likte bergenserne. de seier jo rett ut at de syntes alle bergensere er ufordragelig.

Hehe, vi (eller dere egentlig, jeg er fra Sotra og har egentlig ikke stemmerett) sier jo at vi e nokke for oss sjøl...

En skal ikke tro en er noe vettu, og ihvertfall ikke mot byer og steder som er større enn Bergen. Egentlig bekymrer meg dette lite, jeg vet at det er mange som synes Bergensere er slitsomme og enevrerende, men men, de om det. Snakket med en jente fra Gøteborg (tror jeg det var) og hun sa at hun følte seg mye mere hjemme her enn i Oslo, fordi Bergensere var mye mer lik de i den byen hun kom ifra.

Go Up