• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Seyi ønsket av barca!!!

Started by arild, March 23, 2004, 10:51:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

arild

står på nrk txt.... men agenten sier at han bør finne en mindre klubb... (sånn at brann får mindre peng..)

Kagain

Zander:)

barca kan drømme !

Vi SKAL ha Seyi!

KennethS

Vi kan bytte Seyi med Davids, Kluivert og Ronaldhino :)
tå på Brann

Grey

Tror Seyi kunne slått gjennom i Barca, om han så ikke er i start-11eren fra dag en. Var jo mange som lo når en viss fyr gikk fra molde til en klubb i england, og han har jo klart seg sånn rimelig bra.. Saken er jo at Seyi er mye bedre enn ham. Selv ønsker jeg Seyi i Brann til han blir 40.
Maybe a Greyhound could be my way

XPen

Til Kenneth S:

Davids går det ikke ann å bytte mot, da han ikke er Barca sin eiendom, men Juventus sin. Han er bare utleid til Barca

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Røde Mor"

Varga ville ikke Brann ha. Han storspilte over to kamper for heltene i grønt og hvitt mot Barcelona. Og Seyi hadde ikke gått inn på laget til Barcelona? Jo det tror jeg han hadde gjort...

Ikke på grunn av Vargas gode spill nødvendigvis, tror du skjønner hva jeg mener. Hadde Barca hatt Seyi på torsdag  hadde de nok slått Celtic. Takker høyere makter for at det ikke skjedde.

Kagain

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Varga ville ikke Brann ha. Han storspilte over to kamper for heltene i grønt og hvitt mot Barcelona. Og Seyi hadde ikke gått inn på laget til Barcelona? Jo det tror jeg han hadde gjort...

Ikke på grunn av Vargas gode spill nødvendigvis, tror du skjønner hva jeg mener. Hadde Barca hatt Seyi på torsdag  hadde de nok slått Celtic. Takker høyere makter for at det ikke skjedde.

Go Up