• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Winters ny PFO?

Started by KennethS, March 23, 2004, 10:02:09 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article203065.ece

enten e det nettavisen (som elsker og skrive om overgangsrykter) som nok engang lager atombomber ut av strikk (Mcgyver) eller har vi fått en ny Vingle Petter i Robbie Winters?
tå på Brann

GamleErik

Har ikke så veldig stor tiltro til Nettavisen og jeg vil ikke sammenligne Robbie med PFO.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

ChRiStEr87

roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

KennethS

Den linken e eldre en den linken på toppen her vettu.
tå på Brann

Bekkalokket

Har forståelse for at Robbie har vært usikker med tanke på fremtiden. Vær nå grei og ikke sammenlign han med PFO. Det fortjener ingen, og spesiellt ikke han.

ChRiStEr87

Enig, viss familien hans har hjemlengsel, så er det en god unskyldning, hva hvar unskyldningen til PFO? at han var vinglete og ego?
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Ben Dover

PFO gikk p.g.a. supporterhets, selv i kamper han var god fikk han hets for liten arbeidsvilje. Hadde han vært bedre behandlet av oss, ville han ha blitt.

Men han hadde ikke væærdens største arbeidskapasitet....

Vi må lære oss å bygge opp spillerene, i steden for å bryte de ned  :wink:
lsker Brann

Kagain

Quote from: "Ben Dover"PFO gikk p.g.a. supporterhets, selv i kamper han var god fikk han hets for liten arbeidsvilje. Hadde han vært bedre behandlet av oss, ville han ha blitt.

Men han hadde ikke væærdens største arbeidskapasitet....

Vi må lære oss å bygge opp spillerene, i steden for å bryte de ned  :wink:

Ja, poenger der, men det forsvarer jo litt den tittelen bergensere har da, som Nordens LAtinere. Har fått en viss forståelse av at det med hets av egne spillere er litt mere utbredt i steder som Sør Amerika og slikt

stig

Nettsideansvarlig

Branntilegdør

tror nok pipingen var rettet mot ålesund. men var en person bak meg som ropte skandale.. da har du problemer

Zander:)

jeg gikk personlig noen par minutter før slutt.. hørte mye piping osv når jeg var på vei ut..

Zander:)

Jeg har pepet PFO ut en gang.. Det var på kampen etter han sa at han ville vekk .. var vel mot Bryne? .. vel, og pipe ut/slenge dritt til våre egne spillere er talentløst.. :)

Go Up