• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann drakten

Started by Tonje, March 22, 2004, 15:20:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tonje

Heisann.

Eg lurer på kordan det e mulig å få tak i den nye Brann drakten før eg ska reise te trønderpakkstaden?
idenskapen min har et navn --> Brann!

GamleErik

Jeg har sendt en forespørsel til Brann og legger ut informasjon når jeg får tilbakemelding.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Thorleif

Klippet fra mail sendt ut av Hans Lokøy som er ansvarlig for nettbutikken til Brann i dag:

"Nye drakter
Vi har fått inn nye drakter, tidsnok til seriestart. Den røde hjemmedrakten er nå tilgjengelig i størrelsene 140 (10 år) til XXL.

Vanlig pris er kr. 499,- men vi tilbyr denne uken drakten til alle medlemmer på vår mailliste til kun kr. 399,-. I tillegg kommer frakt og emballasjeomkostninger på kr. 60,-

Bestiller du drakten innen fredag morgen, vil du ha den i posten i god tid før påske!

Tilbudet gjelder til fredag 26. mars kl. 0900

Klikk her for å bestille:
http://www.brann.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=2&produkt_nr=dra03spesial

Med sportslig hilsen,

Sportsklubben Brann

Hans Lokøy"

Er vel bare til å melde seg inn på mailinglisten til Brann så fort som bare pokker da......... ;-) For den som klarer å finne utav hvor man gjør det? Foreslår rett og slett å bare bestille direkte via linken over istedetfor.

Baitle

vist ein ikkje har mastercard eller visa, korleis får eg betalt då?

Erik

Litt rart med det, prisen er 100 kr mindre no, men det må betales 60 kr i frakt, da sparer dere 40 kr enn og kjøpe den på stadion....

Branntilegdør

hmm fikk det ti stadionpris med nummer på, så er fornøyd...

Stoffi

Sånn, bestilte en ny drakt. Den gamle fra Cupfinalen i -99 trengte en erstatning.
Tenkte jeg skulle ha et draktnummer for en gangs skyld, så jeg tok nr. 27. Vi vet alle hvem det er.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up