• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking-Brann 0-2

Started by KennethS, March 20, 2004, 15:17:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Viking-Brann 0-2 (0-1)
Mål Kvisvik 2

Endelig begynner serieformen og vise seg, tror dette kan blir bra, forsvaret med Soma og Bjarnasson virker solid :)
tå på Brann

arild


Zander:)

Konge! :)

Hørte at Soma tettet skikkelig i forsvar! :)

Brann blir innen topp 3 i år ! Det er jeg sikker på! :)


BL

Quote from: "Karsten"


kommer til å ta helt av viss det skjer store ting i barteland....  :wink:
Hansa-
Felt Z

Brann-Peter!

åååhh.. dette va digg...
seier til Brann, dagen min e reddet.. no ble eg glad.. :D  :D ..
enig.. vi blir hvertfall innen topp 3 i år....
***STJERNELAGET*** FRA VERDENS FINESTE BY...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Erik

Leser på teskttv at flere klubber jakter på Kvisviken igjen, så det kan vere at han er på vei bort igjen!!!  :x

Brann-Peter!

skikkelig drit..
men allikevel.. trokkje han turer.. eg tror han blir eg...
håper jaffal det.. han blir i 2 år til hvertfall ( tror jeg )

Raymond Stay...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Erik

Han sier selv at hvis det sku komme et tilbud så drar han.. han er lysten på utlandet igjen...

Brann-Peter!

shittt.... håper ikkje han drar fordi..
men har han lyst å dra så drar han vel sikkert.. :(
men vi får se hva tiden har å vise... og vi får krysse fingrene..

Leste du dette på txt tv Erik??
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Erik


Brann-Peter!

takk for det erik!!
håper han slutter seg til det siste han sa..: "jeg stortrives i Brann".. eller noe sånt.. men jeg er derimot ikke redd for at det skal gå til dundas med Brann hvis han turer..men han er en viktig brikke.. seff!!


_________________

heia BRANN!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

KennethS

Typisk avisene i norge, spiller en spiller 1 god kamp så e de liksom på vei vekk med engang, dette her e bare vrøvl og tull, tviler sterkt på at Brann selger Kvisvik nå.
tå på Brann

Erik

Hvordan vet du det?? eller er det bare noe du tror???

Ken Hasle

Slapp av gutter....lær dere å lese aviser! Spesiellt VG og Nettavisen!


De jævla tabloid-journalistene prøver å skape nyheter med ledende spørsmål og påfølgende overtolkning av svaret. Hvis man i tillegg krydrer det hele med journalistisk "frihet" så får man slike fjollete oppslag som dette. Bare slapp helt av. POL og Mjelde har is i magen. La spekulasjonene komme når det ligger konkrete tilbud på bordet. Vi ser en tendens i overgangsmarkedet at klubber følger spillere i opp til ett år før de ligger inn bud.

Ingen grunn til bekymring.
Tabloid......ligner litt på mongloid.....tenk litt på det.
abloid......det ligner litt på mongoloid....tenk litt på den....

DrMeland

Ville ventet litt med feiringen enda. Ikkje for å være pessimistisk men Brann briljerte ikkje akkurat mot Viking. Tett som faen i midten, men Viking kom til flere sjanser etter innlegg fra kant og Viking var direkte svake i store deler av kampen.

Vi produserte ikke akkurat de store sjansene vi heller men vant, takket være en våken Raymond og en glimrende Winters. Synes midtbanen er bra balansert men blir litt baktung, spesielt når Olof ikkje har dagen (som mot Viking)

Men at vi har noe på gang e' det ikkje tvil om. Får vi en god start på sesongen og nøkkelspillerne holder seg skadefri kan dette bli virkelig bra!
rMeland

Stoffi

Viking hadde 2 sjanser....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Mr Viking

Quote from: "Stoffi"Viking hadde 2 sjanser....


Hei alle brann supportere, bare for å si det med en gang, jeg er ikke her for å lage helvete, jeg er her av vennskapelige grunner :)

du sier Viking hadde 2 sjangser, var du på kampen? det tviler jeg på eg var på kampen og telde vertfal 6 sjangser, 2 store mens 4 halv sjangser,

Men må si at eg er imponert av årets brann lag, veldig bra midt stopper par dere har Bjørnarson(eller noe sånt) og Soma, plus dere har en veldig god midtbane med Seyi og Kvisvik, dere har vel fått dere en god spiss og nå!

Men lykke til i sesongen, Vi snakkes i Stavanger og Bergen:D
lsker Viking me

Stoffi

Quote from: "Mr Viking"
Quote from: "Stoffi"Viking hadde 2 sjanser....


Hei alle brann supportere, bare for å si det med en gang, jeg er ikke her for å lage helvete, jeg er her av vennskapelige grunner :)

du sier Viking hadde 2 sjangser, var du på kampen? det tviler jeg på eg var på kampen og telde vertfal 6 sjangser, 2 store mens 4 halv sjangser,

Men må si at eg er imponert av årets brann lag, veldig bra midt stopper par dere har Bjørnarson(eller noe sånt) og Soma, plus dere har en veldig god midtbane med Seyi og Kvisvik, dere har vel fått dere en god spiss og nå!

Men lykke til i sesongen, Vi snakkes i Stavanger og Bergen:D


Bra med en konstruktiv post her, og ingen drittslenging.  :)

Jeg leste et eller annet sted at brann hadde 10 sjangser og Viking hadde 2. Jeg kan ikke garantere at dette stemmer.

Angående laget vårt, JA, vi vinner serien i år.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up