• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tur til barteland?

Started by KRISA, March 04, 2004, 14:54:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KRISA

Har bataljonen tenkt å organisere en tur til barteland når brann skal spille mot rbk 12.mars? Eller må vi reise på egenhånd?

Straffe!!!

Tviler på at det blir arrangert tur da, ettersom seriestarten er en hel måned senere. Må nok med andre ord reise på egenhånd ved denne anledning. Ordner seg sikkert!

God tur!!!

KRISA

Ja det kan vel bli vanskelig da. :lol:

brannfrik

men, seriøst.... vi må få arrangert en tur til seriestarten 12. APRIL,alt annet vil være en katastrofe. i fjor var jo oppmøtet i barteland heller labert fordi bst akkurat hadde gått nedenom, men i år må det bli bedre, no som vi har muligheten til det.

bataljonen har jo egentlig ikkje nåkke å tape på dette. det blir jo garantert en del fulle busser til en sånn kamp. bataljonen kan jo for eksmepel leie to busser og kjøre et førstemann til mølla opplegg, og heller leie flere busser etter hvert som det viser seg at det blir behov for det,

eg tipper at et flyopplegg heller ikkje ville blitt nåkke tapsprosjekt når det gjelder sånne kamper som dette, men vi får se ka fremtiden bringer.....

ALLE MANN TIL BARTELAND!!! :D

KjellMo

Vi håper å ha et tur opplegg klart senest neste uke.
Vi har sjekket muligheten for å chartre et fly, men det viste seg umulig til den prisen vi mente det burde koste. Grunnen til dette er at det er 2 påskedag.
GGG Travel

Bekkalokket

Ta toget. 150 kroner hver vei med minipris. Det tar vel ca 15-20 timer men men blillig blir det..... ihvertfall selve togbilletten..

BL

tog? bergen - trondheim? eg har ikkje hørt om at det går tog den veien då men
Hansa-
Felt Z

Grey

Funker det, hvis man er villig til å bytte tog en eller annen plass på østlandet.. Personlig kjører jeg privat hvis jeg tar turen..
Maybe a Greyhound could be my way

BL

Quote from: "Grey"Funker det, hvis man er villig til å bytte tog en eller annen plass på østlandet.. Personlig kjører jeg privat hvis jeg tar turen..

det koster det nok, desverre, litt mer  :(
Hansa-
Felt Z

atlascopo

ser at det ikke chartes et fly opp. latterlig. burde ikke være noe prop. å fylt ett lite fly opp. buss blir for drøyt. det er det mange inkludert meg selv som ikke gidder

Bekkalokket

Som jeg skrev over: Det koster 150 kroner hver vei med minipris. Må bestilles på nettet. En jævlig tur som ikke er aktuell for meg, men likevel billig. Dette gjelder mellom ALLE byer i Norge som har toglinje. Uavhengig om man må bytte tog!

Bjarte

Quote from: "atlascopo"ser at det ikke chartes et fly opp. latterlig. burde ikke være noe prop. å fylt ett lite fly opp. buss blir for drøyt. det er det mange inkludert meg selv som ikke gidder

En ting har du rett i, og det er at det er mange, inkl. deg selv som ikke gidder å ta buss helt til Barteland.

Saken hva angår fly er den at kampdag er 2. påskedag, og på grunn av det var de fleste fly opptatt med å få unna påsketrafikken. Vi kunne få charte fly, men prisen ville bli i overkant av 2000 kroner. Flyet ville da få oss opp til Trondheim, fly flyet tilbake til Bergen (tomt) og fly ruteflyvning der, returnere til Trondheim (tomt) og fly oss hjem igjen til vårt kjære Bergen. Gjett hvem som måtte betale for de to "tomme" distansene?

Latterlig å ikke charte fly? Nei!
Kjedelig at det ikke gikk å charte fly? Ja!

bergenpetter

ikke for å være vanskelig, men minipris er per. linje. altså 150 til oslo, så 150 fra oslo til trondheim, totalt 300 per. vei. Men enig i at det er billig, men jævelig tur!

Pulekenn

Hva med busser da?
Vil BBB arrangere noe?
Den som har begge beina i bakken, står stille

Thorleif

Pulekenn...... Om du tar deg bryet med å lese litt på forsiden, så finner du nok utav det...... Svaret er ja.

Pulekenn

Det gjorde jeg rett etter jeg skrev innlegget i går... :oops:

Jeg melder meg forresten inn i morra når penger kommer på konto.
Kickoff-festen høres jo rimelig kul ut!! :)

Og RbK-Brann SKAL jeg ha med meg. Enten med buss eller fly.

Norwegian Air har visstnok billetter til under 800-lappen. Dritet er at flyet lander en halvtime før kampen begynner...

Branntilegdør

tror du får problemer med å rekke kampen da... Værnes er vel 40 min med tog fra Trondheim sentruM?

men er vel det du mener?? =)

Pulekenn

GamleErik

Da finnes turinfo på forsiden og på tursiden.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Knixen

Quote from: "Pulekenn"
Norwegian Air har visstnok billetter til under 800-lappen. Dritet er at flyet lander en halvtime før kampen begynner...

Går fly i 11.15-tiden med Norwegian. Men det virker det som er "utsolgt", skulle vært litt tidligere ute der. Braathens e jo sinnsykt dyrt.

Go Up