• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

tifo

Started by BL, March 03, 2004, 14:14:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

http://www.aiktifo.com/bilder/varlden/

veldig mye heftig tifo!!!!!!!! verdt og bruke noen timer på å gå gjennom disse bildene!!!!!!!! kanskje litt inspirasjon til tifo-gruppen og....

personlig så får eg gåsehud, frysninger og alt som er når eg ser tifo på sånt nivå... sitter her og dagdrømmer om slike tilstander på stadion! ikkje bare "fy fy!! her skal alt være organisert!! blussene skal være på rekke og rad! ingen flagg på ss! ikkje noe kaos!!"

http://www.aiktifo.com/bilder/varlden/argentina/riverplate/10.jpg
var det noen som sa tinnsoldat-blussing?  :D  :D  :D
Hansa-
Felt Z

brannfrik

mye av det som e på de sidene e fullt mulig å gjennomføre på stadion.
de showene aik kjørte med småflagg på tribunen skal være mulig å gjennomføre her hjemme og. forestill dåkkar 3000 småflagg på ss og kanskje like mange i hansasvingen.. det hadde vært nåkke. kanskje på 16. mai?  :wink:

BL

det bør være mulig og få til et "opplegg" med skikkelig kaos-tifo i løpet av sesongen... drite litt i lover og ta bluss på store stå, store, mellomstore og småflagg, banner og kasteruller så blir det skikkelig liv og røre. jo mere jo bedre
Hansa-
Felt Z

brannfrik

hvis vi får samlet inn nok penger til at bataljonen kan bære boten vi kommer til å få hadde det uten tvil vært det feteste som hadde skjedd på tifo fronten på stadion på mange år, og hvis vi hadde fått det til kunne vi virkelig begynt å snakke om stemningsskapende tifo.

http://www.aiktifo.com/bilder/aik/2003/hammarby030422/16.jpg

tenk dåkkar dette på ss mot rbk, vålerengen eller på 16.mai. det hadde skapt stemning så taket hadde løftet seg.

JhonnyBeGood

Det var slik det skulle vært hver gang, men vi bør ihvertfall få til noe lignende mot enga og 16.mai...
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

gamlefar

Hva med å få Chess til å sponse noe heftig TIFO til en tv-kamp?    
Det er verdt å prøve og chess er jo villige til å satse på Brann, og er det en TV-kamp får de sikkert noe igjen for det også!

GamleErik

*Kremt*

NEI, hint:



Tror ikke det er noen ide å koble en sponsor direkte mot en tifo og Chess gjør ikke noe uten at de tjener stort på det.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

brannfrik

helt enig.
sånn sponsortifo som det der har ingenting på staddaen å gjøre.
at småflagg og mosaikk blir sponset e helt greit, for då e ikkje sponsorene så jævli synlig, men eg tviler på at verken chess eller nåkken andre kommer til å være med å sponse kaos tifo til en tv2 sendt kamp.

BL

men!!! viss folk vil ha skikkelig tifo må vi begynne å gi litt! bare se på listen til aik! ikkje rart de får til skikkelig opplegg... så kom igjen! gi litt cash!
personlig har eg ikkje bidratt endå :-P men det kommer!!
Hansa-
Felt Z

brannfrik


KennethS

Quote from: "brannfrik"i fjor skaffet det klanen i underkant av 85 000 kroner. selv om det kanskje ikkje vil bringe inn fullt så mye her


koffor skulle vi ikkje klare og bringe inn like mye her da?
tå på Brann

brannfrik

godt spørsmål i grunnen... vi kunne sikkert greie det, hvis vi hadde nok loddselgere og feite nok premier.

paf

Quote from: "BL"men!!! viss folk vil ha skikkelig tifo må vi begynne å gi litt! bare se på listen til aik! ikkje rart de får til skikkelig opplegg... så kom igjen! gi litt cash!
personlig har eg ikkje bidratt endå :-P men det kommer!!

Bare så det er sagt: AIK-Tifo har et budsjett på hver tifo på mellom 20.000 og 40.000 svenske kroner. I tillegg bruker de 200.000 på bøter årlig for bluss som i mange tilfeller ødelegger tifoene... Jeg bare nevner hvor kostnadsnivåe ligger før folk tar helt av her. AIK-TIFO har også en styringsgruppe på rundt 20 og 100 tifosi (Ja, de kaller det det) som deltar med å gjennomføre de ulike tifoene...

BL

Quote from: "paf"Bare så det er sagt: AIK-Tifo har et budsjett på hver tifo på mellom 20.000 og 40.000 svenske kroner. I tillegg bruker de 200.000 på bøter årlig for bluss som i mange tilfeller ødelegger tifoene... Jeg bare nevner hvor kostnadsnivåe ligger før folk tar helt av her. AIK-TIFO har også en styringsgruppe på rundt 20 og 100 tifosi (Ja, de kaller det det) som deltar med å gjennomføre de ulike tifoene...


vi kan med litt innsats få til noe lignende i mindre dimmensjon!!! skikkelig kaos-tifo på ss og hansa-svingen.  store og mellom-store flagg, bluss, stordrakt og OH-flagg på ss og kasteruller (mange kasteruller), konfetti og kanskje noe bluss i hansa-svingen. på tide å drite litt i lover og regler no syns eg
Hansa-
Felt Z

balle



Det var en gang..

Stoffi

Quote from: "balle"

Det var en gang..


Flagg e tingen, midt i SS. Ikke foran, det ser rett og slett bare teit ut.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Erik

Jeg tror folk har fått d med seg, men tar vi storflaggene på ss syter og klager folk pga de ikke ser noe...

teembe

er det ikke på tide å gi litt faen?
sjøl om jeg antageligvis er for ung til å bli regnet som ekte supporter, av den harde kjerne som har stått på SS i flere tiår, så er jeg likevel med for fullt i år...
og når vi har fått midten på SS for oss sjøl så slipper vi vel barnefamiliene som klager over "at de ikke kan se nokke når alle folkene holder opp brannskjerfene sine"....
så då e det vel bare å komme ut av hiene med brannflagg og alt mulig annet stæsj, så skal det lages HELVETE igjen på stadion....
hehe

Heia Brann!!

Kortid var det bildet tatt?

Håper at vi kan klare noe lignende igjen. :)

KennethS

Stabæk-Brann 1997 på Nadderud
tå på Brann

Heia Brann!!

OK.

Hadde vært gøy å klare det igjen. (iallefall på 16.mai!)

Heia Brann!!


Erik

Skaff Brann en cupfinale du, så ordner vi det lett:D

2rB

Quote from: "Erik"Skaff Brann en cupfinale du, så ordner vi det lett:D
Kom eg til å tenka på cupfinalen mellom Brann og rbk... Hmmm... Husker eg rett gjekk folk frå BST og satt ut flagg rundt hele stadion ila natten, slik at vi supportere kunne ta dei med inn - men oslo-pakket og plukka dei inn igjen, og låste dei inne, av sikkerhetsmessige årsaker... :?

Husker også at vi på VG-tribunen fikk beskjed av speaker om å sette oss  :?  Det var visst en sittetribune :? OSLO-FOLK!

Stoffi

Quote from: "Heia Brann!!"http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/4990

Hadde vært fint å klare noe slikt!


Cupfinalen -99 var ekstrem, selv om vi ikke fikk bruke flagg. Noen som har bilder fra den kampen?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up