• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvis Olofinjana stikker til sommeren?

Started by KennethS, February 25, 2004, 23:56:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Hvis olofinjana forsvinner til sommeren, da regner eg med at Brann har en erstatter klar med engang, slik at hvis vi ligger i toppen ikkje plutselig forsvinner nedover tabbellen, for helt ærlig så syntes eg ikkje midtbanen uten olofinjane e noe tess, spesielt ikkje hvis Soma skal spille stopper, Brann bør ikkje selge olofinjana hvis de ikkje har noen klar som kan erstatte han. ALT under 30-40 mill for olofinjana i sommer e en katastrofe! blir utrolig skuffet hvis han forsvinner for 10 mill til en bakgårdsklubb i sommer og Brann ikkje har klart og hente noen erstatter.
tå på Brann

Kruxleiven

SÃ¥ hent inn Normann! :x  Jeg blir sÃ¥ irritert. Hvordan kan mannen score for VIF i E cup og være drit elendig for oss? Og imens sier han i fra at han hater Ã¥ spille for Brann. (Burde kanskje laget en egen Normann trÃ¥d. Gjør det om dere gidder.) Regelverket til NFF er vel klart nok. Ved kontraktsburdd sÃ¥ er det 6 mÃ¥neders pause. Var det opp til meg sÃ¥ skulle han ha hatt 6 Ã¥r. Mannen skyr jo ikke Ã¥ snakke i media. Han elsker dem og tiden i Brann er bare beskrevet som tÃ¥ke. Som om han ikke husker noe som helst fra tiden han var hos oss.

Jeg kan ikke helt se noen erstatter. Gamst Pedersen er vel i Tromnsø enda? Kan han fylle en slik rolle? Det tror jeg så absolutt. Koster det flesk? Ja! Ellers så aner jeg ikke. Taktikken med å ribbe spillere fra klubber som rykker ned er ikke dum, men det finnes ingen slike klubber for øyeblikket. Viking mener de har Norges største talent i Jone Samulesen. Umulig er det ikke. Vil også koste flesk å hente inn. Det må vel bli noe utenlandsk igjen. Alle ser hvilken retning det trekker. Mot Afrika, Australia og Jugoslvia/ Slovakia/Ungarn og de områdene der. Folk derfra er antageligvis billigere enn å hente de største talentene fra Norge.

Xminator

Nah, vi satser på at Sogndal rykker ned, og så får vi inn litt forsterkninger derfra :p

KennethS

Forsterkningen må være på plass i sommer og ikkje etter sesongen, selv om tanken e god :)
tå på Brann

Ã?rnen

Sett slik sprøyt:

http://www.dailyrecord.co.uk/sport/sportfeed/page.cfm?objectid=14009047&method=full&siteid=89488

Her skriver altså Daily Record at Brann er i penge-knipe og pga dette vil de la han gå for 750000 pund selv om han er regnet som Tippeligaens beste spiller.

Det blir vel omlag 8 millioner norske kroner.

KennethS

9,7 mill norske for og være nøyaktig, men uansett e prisen alt for lav, de kan komme tilbake når de e villig til og ligge 3-4 mill pund på bordet!
tå på Brann

Ã?rnen

Agentene må ihvertfall oppdatere seg på Brann`s økonomiske situasjon. Det er ikke lenger slik at vi må selge unna våre viktigste spillere. Driften er jo i pluss! Tror ikke Brann kaster bort krefter på bud under 15-20 mill.

KennethS

15-20 e fortsatt for lavt! 25+ og vi snakker!
tå på Brann

Kagain

Ja altså, det er egentlig for lavt med 20 millioner i forhold til verdien fyren har, men problemet er at det nå etterhvert er skikkelig sjeldent at norske spillere fra andre klubber enn RBK går for over 10 millioner.

Fortsetter det slik så blir det omtrent sånn som når det tok av med norske spillerkjøp i første omgang. De beste blir visket vekk for null og niks penger helt til klubbene ser at de kan begynne å kreve litt mere enn de har gjort fra før av.

KennethS

ser at Monaco e interissert i Olifinjana, regner med at Brann bare klesser på røret hvis Monaco tar kontakt, etter fadesen med pengene Monaco forsatt skylder Brann for Hassan El Fakiri, så bør Brann holde seg langt unna Monaco i framtiden.
tå på Brann

ole

Quote from: "KennethS"ser at Monaco e interissert i Olifinjana, regner med at Brann bare klesser på røret hvis Monaco tar kontakt, etter fadesen med pengene Monaco forsatt skylder Brann for Hassan El Fakiri, så bør Brann holde seg langt unna Monaco i framtiden.

VI kan overta Hassan mot 10 millioner i komp. Hassan tror jeg kan overta Olifinjanas rolle i Brann

Kagain

I et intervjue med han Chess-gründeren (Er det Ivar Vollvik han heter) så jeg at han fabulerte om å kjøpe ny spiller til Brann, og da en skikkelig god en, og at han kunne tenke seg å legge en del penger i det. Er det noen som har noen teorier om hvem han har i kikkerten, siden han allerede nå hadde en i kikkerten, men ønsket å holde kjeft om hvem, etter Azar Fadesen?

Er det Flo? Helstad? Mykland? Hassan? Gascoigne? Hvem vet?

Branntilegdør

av de spillerene der er det bare hassan jeg ønsker i hvert fall. Sinsykt driv på den spilleren, var 10 herlige kamper med han sist.

Xminator

Ikke for å være partykiller, men han spilte også fadesen mot Stabæk :p

Joda, Chess har mange ideer, så får vi se hva som skjer nå :p Det beste hadde vert om Chess "kjøpte" Olofin :)

Kagain

Quote from: "Xminator"Ikke for å være partykiller, men han spilte også fadesen mot Stabæk :p

Joda, Chess har mange ideer, så får vi se hva som skjer nå :p Det beste hadde vert om Chess "kjøpte" Olofin :)

Tja... Hehe, det hadde vært noe det, men du vet, problemet er at det skal en del spenn til før noen kunne ha konkurrert med hva utenlandske klubber har muligheten til å gi.

Det er klart at Chess har mange planer, og det må sies at det gir meg en litt emmen smak i munnen. På den ene siden er det jo glimrende for det at Brann kan få gode nye spillere, som igjen kan heve denne klubben til topps, problemet er at Brann i den prosessen kan komme til å bli oppfattet som et "kjøpelag som ikke hadde kommet seg noen vei uten rike onkler", et stempel som vi, Brann-supporterne, har yndet å klistre utover andre klubbers renomme.

Andrews

Tror aldri Olof går for over 20 mill. Det er synd, men sånn er nok spillermarkedet i dag. Om ikke Brann får mer enn 10-15 mill. er dette nesten penger Brann kan tjene inn igjen med å kvalifisere seg til E-cup/Nordisk mesterskap med Olof. Agenten til Olof er en skandale i seg selv....

Go Up