• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brannkamper på puben!

Started by Erik, February 21, 2004, 21:56:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Erik

Brann hadde jo noen store kamper på stadion som med sogndal og aafk.. Dere skulle jo få tak i de kampene osv og sende de på BBB bar, men det har vert stille på den siden, skjer det noe?? hadde vert gøy og se de!

KennethS

Sogndal kampen ble sendt på Bataljonen Bar på Quiz kveld i fjord.
tå på Brann

Erik

joda, de viste litt da og litt da. uten lyd :roll:  Kunne vell fått til noe bedre vell?

Bergen Sin Gutt

Det var quiz på Bataljonen bar forrige fredag, det var hyggelig, men har ikke så mye tro på at mange av storkjeftene her på forumet var tilstede...

Jeg er sikkert bare bitter siden jeg ikke var på vinnerlaget ;-D

KennethS

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Det var quiz på Bataljonen bar forrige fredag, det var hyggelig, men har ikke så mye tro på at mange av storkjeftene her på forumet var tilstede...

Jeg er sikkert bare bitter siden jeg ikke var på vinnerlaget ;-D

eg har vært på alle Quiz kvelder utenom 1, var både forrige fredag og gangen før der. var på laget som kom på 2 plass sist "Dream Team Foppall" ;)
tå på Brann

Grey

Saken er vel at det blir litt ensporet med quiz gang etter gang. Ikke det at quiz ikke er artig, men det blir en annen ramme rundt f. eks. å vise en tidligere fet kamp (i sin helhet) en lørdag ettermiddag.
Maybe a Greyhound could be my way

KennethS

Quote from: "Grey"Saken er vel at det blir litt ensporet med quiz gang etter gang. Ikke det at quiz ikke er artig, men det blir en annen ramme rundt f. eks. å vise en tidligere fet kamp (i sin helhet) en lørdag ettermiddag.

Ingen som nekter deg til og ta kontakt med BBB eller puben og kommer med en Brann film og annonsere at nå blir det øl og kamp på puben. Ka som blir ensporet med Quiz da? e ikkje så ofte det e quiz på puben, e mange ledige helger til og finne på noe annet.
tå på Brann

Grey

KennethS skrev:

QuoteIngen som nekter deg til og ta kontakt med BBB eller puben og kommer med en Brann film og annonsere at nå blir det øl og kamp på puben. Ka som blir ensporet med Quiz da? e ikkje så ofte det e quiz på puben, e mange ledige helger til og finne på noe annet.

Nå er det ikke jeg som styrer pøbben.. Inlegget til Erik er jo nettopp det du etterlyser, et iniativ om at det skjer noe annet der nede enn quizen, som forøvrig er det eneste som blir arrangert. Det kan beskrives som ensporet. Hvor mange ledige helger det er er jo uvesentlig i og med at de faktisk er ledige..

Thorleif

Heisan folkens!

Klart vi kan kjøre en Brannkamp etter Quiz! Det er bare til å komme med en det. FotballPuben har lovet å kjøpe inn en kombinert DVD/VHS spiller som skal brukes fast i Bataljonen Bar. Så kom igjen og ta med om dere har en kamp som er stort ønske om å se, så spiller vi gjerne av vi.....

Regner med at neste Quiz-aften blir fredag 19/3, men annonsering kommer......

Grey

Bra å kjøre kamper, men hva med å kjøre den i stedet for en quiz, istedet for før/etter?

KennethS

Quote from: "Grey"Bra å kjøre kamper, men hva med å kjøre den i stedet for en quiz, istedet for før/etter?

koffor "istedet for", kan vi ikkje heller sette opp en helg med kamper og en helg med quiz, så slipper vi det problemet.
tå på Brann

Grey

KennethS skrev:

Quotekoffor "istedet for", kan vi ikkje heller sette opp en helg med kamper og en helg med quiz, så slipper vi det problemet.

Det var jo akkurat det jeg sa..

Thorleif

Enkelt og greitt folkens!

Vi kommer nok til å fortsette med Quiz sånn ca en gang i måneden. Men samtidig ønsker vi også å få igang andre aktiviteter. Problemet ligger vel helst på kapasitet blant oss som sitter i styret akkurat nå for tiden, med masser av andre (private) saker og ting på gang... Vi ser derfor gjerne at det tas initiativ også av andre for å sparke igang positive saker som dette. Bataljonen Bar er ikke der bare for styret sine arrangement, men for alle Bataljonens medlemmer. Om noen har lyst til å sparke igang aktiviteter der nede som er Brannrelatert, så er det bare til å gi gass :-)

Foreslår enkelt og greitt at dere som er interessert tar kontakt med Frode på Fotballpuben og avtaler dette med han i første omgang. Møter dere problemer, så ta det opp med oss i styret, så snakker vi med Frode videre. Det som kunne vært fint er om vi kunne fått bygd opp et "bibliotek" med Brannkamper på enten video eller DVD der nede, så er det ingenting i veien for å kjøre kamper på skjermene der nede så ofte det ikke er andre arrangement.

GhostDog

Er på utkikk etter kampen mellom Brann - Sogndal på staddaen. Fikk ikke med meg hele kampen og skulle gjerne hatt kloen i en kopi.. Noen som sitter på en dugandes versjon?
 Beer a day keeps the doctor away!

Go Up