• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Partoutkort og fordeler

Started by supporter78, February 20, 2004, 12:43:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

supporter78

Hvilke fordeler med tanke på cup/nordisk liga får vi på SS?

Da jeg snakket med Kari hos Brann visste hun ikke dette. Noen i Bataljonenstyret som vet dette?

Thorleif

Ang fordeler, er det klart at det for de medlemmer som har kjøpt partoutkort på Store Stå innen fristen (30/01) ligger fordeler når fordeling av billetter til en evt Cup-finale skal gjøres. Info om dette stod i årsmøteinnkalling; "Alle innehavere av partoutkort på stadion, også på Store Stå, vil få fordeler ved fordeling av eventuelle cupfinale-billetter, men dette betinger at partoutkort for Store Stå kjøpes innen utgangen av januar 2004. "
Det vi vet er at vi vil få en pott med billetter som skal fordeles, fortrinnsvis til de som kvalifiserer iht ovenstående.

Rundt evt spill i den nordiske ligaen, er det ikke avklart hva vi får til der, men det jobbes med saken. Vi kommer tilbake med info snart vi har dette klart.

supporter78

Då håper jeg at det ikke blir kluss med mitt.... Bestilte på telefon dagen det skulle bli mulig å bestille på brann.no.
Etterlyste det nå i uken. Da fikk jeg beskjed om å legge inn ny bestilling på brann.no....

Go Up