• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Forslag til Tifo-gruppen

Started by JhonnyBeGood, February 19, 2004, 17:12:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

JhonnyBeGood

Få tak i en stor brann-drakt med nr. 11 på ryggen, til å ha mitt på SS og et stort banner med bokstavene GEDDI til å henge over SS gjennom hele denne sesongen... La oss huske denne mannen lenge, han er en legende.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Grey

Godt forslag, en såkalt gigadrakt finnes jo allerede, er jo bare å bruke ryggen på den..
Maybe a Greyhound could be my way

Erik

Putter vi nr 11 på den drakten vil jo Ystaas tro han er den helten da... GEDDI er vekke og spiller på Bømlo no.. time to move on!!!

JhonnyBeGood

Quote from: "Erik"Putter vi nr 11 på den drakten vil jo Ystaas tro han er den helten da... GEDDI er vekke og spiller på Bømlo no.. time to move on!!!

Greit Geddi er vekke og spiller på Bømlo, men eg mener han er en legende og bør dyrkes i lang tid...
Det kan kanskje insperere andre spillere til å ofre like mye for Brann (stort kanskje). + eg synes det er en kul tifo.

Geddi var lojal i 13 sesonger og en helt på SS. Det hadde sikkert varmet han litt, og se at vi ikke glemte han med engang han gikk ut porten.

Erik

Eneste kurante og gjøre er og frede drakt nr 11 som vil alltid bli husket som Geddi sin!!!

CHRISTIbrANn

føler det blir litt rart å lage nr 11 på drakten når han ikke spiller en gang. geddi e vekke fra stadion no. sjønner hva jeg mener?? ;)
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

CHRISTIbrANn

men for all del ikke misforstå GEDDI e og blir best.
men kansje litt sent?
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

JhonnyBeGood

Ok ser at forslaget mitt ikke var likt... Hva med et stort og langt banner, som strekker seg over hele storestå: VELKOMMEN TIL HELVETE  

Hadde fått andre til å trekke litt på smilebåndet... Men kan ikke være høytidelig hele tiden :)

Ricky

Grey

Velkommen til Helvete.. hehe.. et bra forslag.. men 11 med geddi over bør bli gjennomført..
Maybe a Greyhound could be my way

Stoffi

Velkommen til Helvete eller et annet banner hadde vært rått
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

JhonnyBeGood

Quote from: "veum"

Ikke så bort i natten det heller.
Vekk med nff, vi lager ett nytt forbund som stoffen har er også en ide`.
Kunne vi få litt "feedback" fra tifo-gruppen, kommer dere til å vurdere noe av dette?

Stoffi

Quote from: "JhonnyBeGood"
Quote from: "veum"

Ikke så bort i natten det heller.
Vekk med nff, vi lager ett nytt forbund som stoffen har er også en ide`.
Kunne vi få litt "feedback" fra tifo-gruppen, kommer dere til å vurdere noe av dette?

Godt å se at noen legger merke til signaturen min.  :wink:
Men det kunne faktisk blitt bra, har ikke tenkt på det selv. Vi må jo vise for fotball norge at vi misliker NFF STERKT. Og da er jo et banner flott å ha, men det må nok skjules, siden NFF sikkert kommer til å nekte oss et slikt banner på tribunen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Kruxleiven

Dette er fint!

Tostangsflagg og de mindre andre flaggene er bra.

Tostangsflagg synes og gir virkelig et flott syn fra avstand.

Var det bra eller?

En protest mot friheten til fansen i Italia. Svingen med plass til 10-15000 er tømt. Utrolig stilig spør du meg. Litt dumt at laget spiller uten støtte da.

Her det som ga meg ideen til alt dette. Om man vil markere noe med nr. 12 på så kan det vær noe slikt. Det kan man enten ha som OH flagg eller ligge et annet sted på stadion.

BL

det der er skikkelig tifo!! tifo trenger ikkje se så forbanna bra ut liksom, poenget er at det skal skape liv og stemning... konfetti, kasteruller, flagg, flagg, flagg og flagg...
bluss lager ikkje så forbanna liv. kunne stått der med en dildo i hver hånd, lager (nesten) like mye liv. det var en som sa noe om at flest mulig må få delta i tifoen og føle at de lager god stemning. det er et veldig godt poeng!! og då er jo flagg, OH-flagg, kasteruller o.l veldig bra

ps. dette er ingen kritikk til tifo-gruppen  :wink:
Hansa-
Felt Z

KennethS

bluss e sjeft når det gjøres riktig, tinnsoldat bluss e kjedelig, sånn som klanen hadde på stadion i fjord e bra.
tå på Brann

JhonnyBeGood

Ja det har eg alltid sakt, blusset hører til på tribunene, blant supporterne.
Men dette kommer aldri tifo-gruppen til å organisere, så hvis folk vil ha bluss på tribunen igjen så må dere gjøre dette privat. Det hadde vært konge!

brannfrik

eg e enig i at det hører hjemme på tribunen, men nye ss blir neppe det mest praktiske stedet å blusse... og det e forresten ikke spesielt tilatt av norges flause-forbund heller, så då må vi velge mellom tinnsoldatblussing eller ingen blussing i det hele tatt...

Go Up