• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Noen som kan dra igang litt stemning i Vestlandshallen?

Started by GhostDog, February 17, 2004, 13:23:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

GhostDog

Hei folkens!
Nå på lørdag kommer jo "bøndene" til byen og vil sikkert har revansje for høstens forsmedelige tap.
Har vært på alle kampene i Vestlandshallen hittil i år og savner sterkt noe liv på tribunen. Hva med å "øve" litt før alvoret setter igang? Er jo en del av opplevelsen og stemningen når det rører seg litt på tribunen og?..
Tidligere har jo kranglingen om Store Stå og manglende synging pga "drittunger og småjenter" gått høylytt i dette fora - men det kan vel ikke være mulig at alle som "skryter" på seg en fenomenal sangstemme fra Store Stå ikke har vært på en eneste treningskamp? Eller er det jeg som er helt ute når jeg savner litt "show og sjalabais" fra tribunen? Hva med å samle troppene og få igang litt lyd i hvertfall - sånn at Saftkokaradn sine 3 tilskuere ikke stjeler all morroa?

Savner òg en link til alle sangene - for oss som ikke er bevandret nok i tekstene, sånn at vi kan pugge litt på fritiden..
 Beer a day keeps the doctor away!

GhostDog

Skal man tolke den overdøvende stillheten med at det er en ting å være "verdensmester i Brannsupporter" på diskusjonsfora mens det er litt vanskeligere i virkeligheten? Eller foregår det noe "på bakrommet" som vil vise at ryktet om at den "innovative og strålende supporterskaren til Brann" er avgått med døden, i virkeligheten bare er et ondsinnet rykte?
;-)
 Beer a day keeps the doctor away!

brannfrik

eg e helt enig med deg. den lile lyden som har kommet fra den iskalde betongen i vestlandshallen har rett og slett vært for dårlig, men det er ikke lett å få i gang noe som helst når det ikke er organissert, men for å komme med et forslag god tid i forveien til sogndalkampen :

alle som har lyst til å vise at de brenner for byen og laget også om vinteren stiller opp og okkuperer det som tilsvarer ss i vestlandshallen, og skriker så de ikke har stemme til å fortelle bussjåføren hvor de skal etter kampen.

Erik

Må no først komme "noen" flere i hallen da... 1200 stk ca pr kamp?? det vil sikkert si 30-40 syngende som kanskje tør og synge der inne... det er jo ikke en gjeng engang der inne... tror det er bedre og vente til Stadion jeg... Kan ikke si det har vert så mye og synge etter heller i de kampene som har vert!!!  :wink:

brannfrik

eg tror at 40 stykker kunne laget ganske brukbar lyd i vestlandshallen. det er jo veldig god akustikk, og det er bede at 40 synger enn at ingen synger, og hvis vi synger kanskje laget gir oss noe mer å synge for.

Go Up