• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Part kort på store stå..

Started by arild, February 17, 2004, 13:04:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

arild

har betalt for 2-3uker siden.. tar dt lang tid før eg får noe i posten av brann? betalte på nett..

Xminator

Mangler både for SS og sitte selv, så jeg er ikke så langt fra en mail til Brann nei.

Erik

Jeg kjøpte den 20 Jan, ikke hørt et ord jeg.... lurer på hva som skjer...

KennethS

var vel rundt den 20 jan eg kjøpte også, har heller ikkje hørt noe, men de kommer nok i god tid før serien starter, litt is imagen e bra vettu :), og det at ingen har hørt noe e jo ett godt tegn, hadde helle blitt bekymret hvis noen hadde allerede fått sine.
tå på Brann

Erik

Joda støtter deg der, men det burde gå ann og sende ut et brev til de som har kjøpt og si ifra at de har registert at de har kjøpt og når de vil få bill!!!

Thorleif

Det har sin grunn til at det ikke er sendt ut partoutkort fra Brann enda. For det første er de nødt til å vente til alle tidspunkt for TV-kampene er klare. Dette for å kunne trykke opp riktige kamptidspunkt på billetter (ihvertfall for første halvdel av seseongen). For det andre har det vært forsinkelser hos TicNet i form av tekniske småproblemer.

Ang bekreftelse som blir etterlyst ovenfor her: For alle dere som har bestillt via nett hos Brann, så fikk dere da et referansenummer når betalingen var unnagjort. Dette er bekreftelsen deres.......

Men, i følge Brann, vil partoutkortene sendes ut i løpet av mars. Noe nærmere kan de ikke si pr i dag.

Det viktigste må vel være at de kommer før sesongstart, og det blir de...... ;-)

Branntilegdør

betalte selv i lang tid før jul, men fikk i forbindelse med "brannkortet" som jeg fikk i posten beskjed om at remsen med billetter vil bli sendt ut i god tid før seriestart. Og det er fortsatt nesten 3 måneder igjen.

KennethS

e faktisk bare 2 måneder igjen da, unless du ikkje har tenkt og se kamper før i mai :)
tå på Brann

Branntilegdør

jaja, regnefeilen ga en positiv opplevelse :P ikke så lenge igjen da..

Kai-Olai

Jeg hadde sesongkort ifjor.. Og jeg måtte hente det på Stadion før kampstart den første hjemmekampen.. Det gikk helt fint det også.. Men for dere som skal ha billetter er det vel kanskje en fordel å få dem tidligere..

KennethS

Noen som vet kor mange Partoukort BBB har solgt på store stå?
tå på Brann

Thorleif

For å presisere, så er det ikke BBB som selger partoutkortene til SS, men Brann selv. Vi har bare gjort en avtale med de om hvordan det bør gjøres.... Har ikke oversikten på antall solgte akkurat nå, da tellemannen er på en velfortjent ferietur over dammen. Men, skal ta en avsjekk med  Brann i løpet av de nærmeste dagene.....

Baitle

Tar det like lang tid me å få det oblate som skal festes på medlemskorte og?

Go Up